صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۳۶۴۷۷

یادآوری بزرگ برای تمام جامعه

سعید پورملائی هریس


واژه پاسدار همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی معنای خاصی دارد. واژه ای که غیرت، صلابت و مظلومیت را به یاد هر شنونده با انصافی می اندازد. واقعیت این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته با تمام قدرت در مقابل هر تهاجمی به اصل نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کرده است.
چه زمانی که در جنگ نظامی در جبهه های حق علیه باطل علیه دشمن بعثی و یا تروریست های داعشی با حداقل امکانات در حال نبرد بود. چه زمانی که در جبهه فعالیت های امنیتی علیه جاسوسان و تروریست ها می جنگید و چه در زمانی که در زمان تحریم ها علیه مردم بی دفاع کشورمان برای توسعه اقتصادی کشور می کوشید.
این مرام لباس پاسداری است که در هر زمانی و با هر توانی به دنبال خدمت به کشور در سنگر های مختلف باشد. طبیعی است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی این سد محکم را به عنوان مانعی در مقابل نقشه های پلید خود می شناسند از هر اقدامی برای تخریب آن کوتاهی نمی کنند.
در طول سال های گذشته سپاه هدف بسیاری از تخریب ها در سطح داخلی و خارجی بوده است. اوج تقابل داخلی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مربوط به فتنه های سال 78 و 88 بوده است. در این زمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ضربه به عناصر فتنه و نا امنی در کشور بود و طبیعی است که در این میان تمام توان طرف مقابل نیز به سراغ تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می آمد.
شاید بحث هایی که در طول ماه های گذشته علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح شد را در همین چهارچوب باید دید. انتساب وجود یک فساد گسترده در سازمان سپاه پاسداران انقلاب با هدف شوراندن افکار عمومی علیه این نهاد انقلابی دقیقا با همین هدف صورت می گیرد.
شاید از همین رو بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی با تیزبینی ضمن تشخیص این مساله در خصوص تبعات آن به نیروهای انقلابی و مومن هشدار داد. فرا رسیدن روز سپاه را باید فرصتی برای روشن کردن همین توطئه ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دید. روزی که باید از فعالیت های سبزپوشان حافظ انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
البته می توان تصور کرد که دشمنی ها با نظام جمهوری اسلامی به اینجا ختم نشود و در آینده نیز ادامه داشته باشد. در این میان حفظ کیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه اتکای این نظام برای مقابله با فعالیت های جنایتکارانه باید در راس فعالیت ها باشد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات