صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۳۷۰۷۹

واکنش کرباسچی به اظهارات موهن فائزه هاشمی

غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به حضرت پیامبر اکرم(ص) و نظر حزب کارگزاران نسبت به این سخنان موهن گفت: من مدتی است که در جلسات حزب کارگزاران شرکت نمی‌کنم و خانم هاشمی هم تا آن زمانی که من در حزب بودم در جلسات شرکت نمی‌کرد حالا ممکن است گاهی اوقات حضور داشته باشد ولی به هر حال حضور ایشان در حزب خیلی منظم نیست، بنابراین بهتر است در ارتباط با واکنش حزب به اظهارات اخیر ایشان با آقای مرعشی که دبیرکل است، صحبت کنید.
وی افزود: اما از منظر اعلام موضع شخصی، با توجه به احترامی که برای مرحوم آقای هاشمی قائل هستم خیلی علاقه ندارم راجع به خانم فائزه هاشمی و دیگر فرزندان ایشان اظهارنظر کنم، البته اظهارات ایشان که معلوم است و بیان این‌گونه اظهارات از سوی او مسبوق به سابقه بوده و خود ایشان هم فکر نمی‌کنم که بعداً متوجه شده باشد که چه مطالبی را بیان کرده است.
کرباسچی عنوان کرد: خانم هاشمی گاهی به‌دلیل عصبانیت یا  به هر دلیل دیگری، اظهاراتی را بیان می‌کند ولی آنچه که مشخص است این است که قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با تأکید بر اینکه عایدی این‌گونه اظهارات صرفاً هزینه‌‌تراشی برای مرحوم هاشمی است، گفت:‌ البته گاهی اوقات هم پیش آمده که خانم فائزه هاشمی پس از بیان یک مطلب، از اظهاراتش ابراز پشیمانی می‌کند ولی در هر حال آدم هم نباید زیاد حرف بزند و وقتی هم که حرفی زد باید آن حرف حساب‌شده باشد.
به گزارش تسنیم، اخیراً کلیپی از فائزه هاشمی در فضای مجازی دست به دست شده است که دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی در حال بیان اظهاراتی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کیومرث
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
هر کشور مسلمان دیگری بود تا الان اعدامش کرده بود
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات