صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۴۹

پیام مشترک فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

     سردار سرلشکر حسین سلامی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در پیام مشترکی فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه بصیرت، در این پیام آمده است: «سالروز شهادت، علامه شهید استاد مرتضی مطهری(ره) و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که همزمان با ایام نورانی عید سعید فطر می باشد، فرصت مغتمی است تا  از سرمایه های معنوی سپاه و بسیج در عرصه تعلیم و تربیت، به ویژه، ایثارگران و شهدای مربی، تجلیل و قدردانی نموده و اهتمام فرماندهان، مسئولان و فعالان این عرصه را به راهبردهای زیر معطوف داریم:

1- رشد وتعالی معنوی کارکنان به عنوان مهمترین عامل قدرت نرم سپاه مبتنی بر تعلیم و تربیت دینی و انقلابی، آرمانگرا، تحوّل آفرین و اثربخش، در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، در قالب طراحی وتدوین نظام معرفتی تربیتی پاسداران مورد توجه قرارگرفته و طی یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند سعی شود درکمترین زمان،زمینه های تحقق عملی آن فراهم گردد.

2-تحقق خودسازی، دگرسازی و جامعه سازی مربیان با ایجاد دغدغه ایمان اسلامی، تربیت معنوی اخلاقی و بصیرت دینی انقلابی با بهره مندی از علما و استادانِ  مهذّب، عالم، عامل، ولایتمدار و اثرگذار،که الگوبخش سیره رفتاری پاسداران و بسیجیان باشند، در اولویت برنامه های تحولی قرار داده شود.

3-تقویت توانمندی و روشمندسازی استادان و مربیان به عنوان عناصر اصلی تأثیرگذار در آموزش عمیق و تربیت جامع پاسداران با بهره گیری ازالگوهای نوآورانه و خلاقانه مورد توجه قرارگیرد.

4- طراحی و برنامه ریزی عالمانه و کاربردی برای تقویت بعد تربیتی دوره ها و آموزش های عقیدتی سیاسی با توجه به تعمیق مهارت های سبک زندگی اسلامی در دوره های تربیت و تعالی عقیدتی سیاسی فردی و خانوادگی، همراه با توانمندسازی مخاطبین برای نقش آفرینی در جهاد تبیین مورد انتظار می باشد.

5- برخورداری از محیط و مراکز پرورش دهنده  استعدادهای فطری و درونی متربیان همراه با  بهره گیری از شیوه ها و الگوهای پویا و نوآورانه برای ایجاد رشد عقلانی و ایمان آگاهانه در اجرای برنامه های تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی مورد تأکید می باشد.

ازخداوند متعال مسئلت داریم، در مسیری که فتنه های آخرالزمان وانحرافات فکری، اعتقادی  و رفتاری برجامعه اسلامی سایه افکنده، نصرت ویاری خود را به مانند همیشه بدرقه راهمان کرده و ما را از دعای خیرامام زمان(عجّ) و نائب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) بهره مند فرماید. ان شاءالله»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات