بین الملل >>  سایرحوزه ها >> نبض بین الملل
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۳۸۳۴۶

فوزی برهوم: کرانه باختری ذخیره استراتژیک مقاومت است/ نبرد فراگیر با صهیونیسم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به درگیری‌های مسلحانه اخیر میان مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در «رام الله»، گفت: کرانه باختری ذخیره راهبردی و استراتژیک مقاومت است.

کرانه باختری ذخیره استراتژیک مقاومت است/ نبرد فراگیر با صهیونیسم

به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص درگیری های مسلحانه میان مبارزان مقاومت با رژیم صهیونیستی در شهر رام‌الله مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: روحیه مبارزه و انقلابی در صفوف جوانان کرانه باختری موج می زند. اهالی کرانه باختری مصمم هستند که در برابر عمل انجام شده تسلیم نشوند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: جوانان کرانه باختری نمی خواهند زیر یوغ سیاست های اشغالگران قرار گیرند. مسیر مقاومت امروز از غزه به جنین و نابلس و رام الله امتداد یافته است.

فوزی برهوم همچنین عنوان کرد: جوانان کرانه باختری امروز وظیفه و مسئولیت مقدس خود را در مواجهه با تجاوزگری های نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی انجام می دهند. آنها در این مسیر حاضر به هرگونه فداکاری هستند.

وی در پایان نیز تصریح کرد: کرانه باختری ذخیره استراتژیک و راهبردی مقاومت محسوب می شود. برای نبرد فراگیر با دشمن صهیونیستی می توان روی کرانه باختری حساب باز کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات