محرومیت زدایی >>  اشتغال >> خبر ویژه
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۳۶۶

همایش تکریم شبانان و گله داران عشایر استان هرمزگان

به همت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) و سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ، پانزدهمین همایش تکریم شبانان ، گله داران و عشایر در استان هرمزگان روز شنبه 16مهرماه با حضور مقامات لشکری ، کشوری و مدیران ارشد استانی و عشایر عزیز و قهرمان برگزار شد.
همایش تکریم شبانان و گله داران عشایر استان هرمزگان
 

به گزارش بصیرت، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام و با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همایش  تکریم شبانان و گله داران عشایربسیجی  هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم سردار ضیاءالدین حزنی گفت: نقش عشایر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و تولید بی بدیل و اثر بخش است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی، نقش عشایر در روند پیروزی های انقلاب اسلامی را بی بدیل دانست و افزود: امام به راستی عشایر را ذخایر انقلاب خواند چرا که عشایر سابقه‌ای طولانی و درخشان در مبارزه با استگبار و تجاوز گری در قبل و بعد از انقلاب داشته‌اند.

به گفته سردار حزنی، عشایر از اول انقلاب تا حال در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده و به دلیل روحیه سخت کوشی و دلاوری نقش مهمی در اقتصاد و تامین امنیت مرزها دارند.

سردار سید ضیا ء الدین حزنی به اقدامات دشمنان اسلام در برهم زدن اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف اشاره کرد و بیان داشت: عشایر همواره در کنار مسئولین و فرزندان انقلابی خود در مقابل این مکر و حیله دشمنان مانند کوه ایستاده اند و اتحاد خود را از دست نداده اند.

در این همایش از شبانان و گله داران عشایر استان هرمزگان تقدیر بعمل آمد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات