تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۴۲۴۴۹

رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان

رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کنننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هاشمی استاندار سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولین و گروه‌های جهادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان با حضور ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و جمعی از مسئولین و گروه‌های جهادی برگزار شد.


به ظرفیت روستایی در تامین محصولات دامی توجه کافی نشده است

ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری رزمایش دامپزشکی در ۱۶ استان کشور، گفت: امیدواریم این حرکت ارزشمند در سایر استان ها نیز اجرایی شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان این که بهترین بهترین سربازان اقتصاد مقاومتی کشور عشایر و روستائیان هستند، ابراز داشت: گله داران، عشایر و چوپانان کشور با خدمت بی دریغ خود تامین کننده ۲۵ درصد از نیاز گوشت مصرفی در کشور بوده و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور توسط این قشر عزیز تولید می شود.


وی با اشاره نتایج ثمربخش رزمایش های صورت گرفته در راستای سلامت دام، تصریح کرد: چنین اقداماتی باید از سال ها پیش در کشور به اجرا در می آمد.

حزنی با انتقاد از این که در اقتصاد کشور به ظرفیت روستایی و عشایری در تامین محصولات دامی توجه کافی نشده است، تاکید کرد: اقتصاد ما زمانی موفق است که به ظرفیت اقتصادی و تولید روستاییان و عشایر توجه کرده و موجب انتفاع و رضایت آنان شود.

 

جهاد یک برچسب نیست بلکه یک تفکر در راستای خدمت رسانی است

سید محمد آقا میری رئیس سازمان دامپزشکی کشور اشاره به حضور همه جانبه سپاه در عرصه های مختلف خدمت رسانی، اظهار داشت: جهاد یک علامت و برچسب نبوده بلکه یک تفکر در راستای خدمت رسانی است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید این که باید مسائل و مشکلات کشور با کار جهادی حل شود، اذعان داشت: رزمایش جهادی دامپزشکی جلوه ای از تفکر جهادی برای خدمت رسانی بوده است و در این عرصه به دنبال نهادینه کردن کار جهادی برای خدمت رسانی به مناطق کم برخودار هستیم.

 

۴۸ منطقه جهت خدمت رسانی انتخاب شده است

حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان این که بسیج سازندگی، سپاه استان سمنان همواره در هنگام نیاز به مدد دامپزشکی استان آمده اند، اظهار داشت: در این رزمایش ۴۸ منطقه جهت خدمت رسانی انتخاب شده و تعداد ۱۰۰ گروه عملیاتی متشکل از ۳۰۰ نفر دامپزشک و پیرادامپزشک به دامداران خدمت رسانی خواهند کرد.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات