سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۴۱۶۵۷

مجلس آماده همکاری برای تأمین اعتبارات حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی است

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه حمایتی دولت برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: ما باید مدت‌ها پیش از این زمینه را برای حضور کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم می‌کردیم که در این زمینه غفلت داشتیم.

مجلس آماده همکاری برای تأمین اعتبارات حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی است

وی افزود: حمایت‌های دولت و تسهیلاتی که برای فعالیت کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفته قابل تقدیر و قابل حمایت است اما باید این حمایت‌ها بیشتر شود.

کوچکی‌نژاد اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا در صورتی که دولت لایحه بدهد برای تأمین اعتبارات به منظور ارائه تسهیلات به کسب‌و‌کارهای اینترنتی فعال در پیام‌رسان‌های داخلی قوانین لازم را تصویب کنیم و همکاری کافی با دولت در این زمینه داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه فضای پیام‌رسان‌های خارجی برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی ما امن نیست و کسب‌و‌کارهای اینترنتی ما باید در فضایی باشد که بتوانیم امنیت آن را به طور کامل تأمین کنیم تاکید کرد: باید زیرساخت‌های فنی لازم برای کسب و کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شود و افراد فعال در این حوزه بتوانند با سهولت و راحتی بیش از پیش به فعالیت‌های خود در این حوزه بپردازند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات