صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۴۲۲۶۰

نکته‌گرام

محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای: در دنیایی که کودک ۹ ساله را کنار خانواده می‌کشند و گردن نمی‌گیرند، تو از «جمهوری اسلامی» بگو؛ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم، اما این کار را نکردیم، زیرا او در کنار همسر و خانواده‌اش بود.

نجاح محمدعلی، کارشناس سیاسی از کشور عراق: نخست‌وزیر انگلیس در واکنش به ناآرامی‌ها در کشور خودش: اصلاً پذیرفتنی نیست که زندگی مردم با تظاهرات «اقلیتی خودخواه» مختل شود؛ امروز با فرماندهان پلیس ملاقات کردم تا به آنها بگویم که از حمایت کامل من برای سرکوب اعتراضات غیرقانونی برخوردارند.همین فرد در واکنش به اغتشاشات در ایران: اوضاع در ایران پیچیده شده است. معترضان ایرانی همچنان تظاهرات می‌کنند و سرکوب می‌شوند. زنان ایرانی با ایستادن در مقابل دین‌سالاری، شجاعت بی‌حد و حصری از خود به نمایش گذاشته‌اند! (ترک نخوری آقای نخست‌وزیر!)

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا بد است و شایسته برخورد شدید است؛ اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف آنها خوب و شایسته حمایت است! سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند. مرگ خوب است، اما برای همسایه.

حمید کثیری، فعال رسانه‌ای: برای حسین رونقی ظرف ۶۰ روز فقط در اینستاگرام ۱۵۹ هزار پست زدید! پاهایش سالم بود و از قضا رژیمش یک شوخی کثیف با همه بود. از خودتان که خجالت نمی‌کشید، لااقل از آنها که چشم و گوش بسته هر شب برایش ناله زدند و به در و دیوار فحش دادند، خجالت بکشید!

عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه‌ای: رئیس شورای اروپا: اروپا بیش از آمریکا از جنگ اوکراین رنج می‌برد. آن هماهنگی بی‌سابقه‌ای که در زمینه نظامی وجود دارد، در اقتصاد نیست. کلاهی که سر اروپا رفت! در زمینه اقتصادی هماهنگی وجود ندارد؛ چون قرار نیست اروپا سودی ببرد، اما در زمینه نظامی اروپا باید خودش را با آمریکا هماهنگ کند!


محمد امینی‌رعیا، کارشناس اقتصادی: وضعیت ۵۰ درصد از کل تسهیلات بانک‌ها شفاف شد! حالا دیگر هیچ کس جرئت ندارد تسهیلات رانتی بگیرد یا بدهد؛ چون دوربین نظارت عمومی روشن است و سه ماه یک بار به روز می‌شود. باید به مجلس بابت تصویب این قانون و به بانک مرکزی بابت اجرای سریع آن، خداقوت گفت.

سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری: اساس نشست وزرای کشورهای صاحب تمدن باستانی در بغداد که در آن سخنرانی کردم، تعامل فرهنگی بین تمدن‌هاست. میراث فرهنگی ملموس و ناملموس،عامل مهم همبستگی و همگرایی ملت‌هاست. باید با انحصارطلبان و نژادپرستان مدرن جهانی مقابله کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات