بین الملل >>  آمریکاواروپا >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۴۳۲۸۳

نتانیاهو: ایران دشمن اصلی اسرائیل است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در سخنانی گفت که دشمن اصلی این رژیم، ایران و گروه‌های وابسته به آن در سوریه و لبنان است.

نتانیاهو: ایران دشمن اصلی اسرائیل است

وی که این سخنان را در جریان سفر به شمال فلسطین اشغالی و در نزدیکی مرزهای لبنان مطرح می‌کرد، گفت: «ما مصمم به مقابله با هرگونه تلاش ایران برای استقرار در سوریه و در مرزهای شمالی هستیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما مصمم به مبارزه با هرگونه تلاش از سوی حزب‌الله در خصوص دشمنی با ما هستیم و هرکسی که نیازمند این باشد که خطوط قرمزمان را در اینباره به او یادآوری کنیم، این کار را خواهیم کرد».

نتانیاهو شامگاه دوشنبه نیز خواستار همراهی آمریکا با تل‌آویو جهت مقابله با آنچه تهدیدهای روزافزون ایران خواند شد.

نتانیاهو طی سخنرانی ویدئویی برای گردهمایی اعضای «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» (آیپک) گفت: «زمان متحد شدن آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای برای دفاع از ارزش‌های مشترک است».

وی بدون درنظر گرفتن جنایت‌های روزمره رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و همچنین سرکوب اعتراضات خود صهیونیست‌ها علیه کابینه او، با گرفتن ژست حامی مردم ایران، مدعی شد: «تظاهرات جاری در ایران و سرکوب آنها توسط حکومت، نشان می‌دهد که آنها یک رژیم تروریست، وحشتناک و سرکوب‌گر هستند».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی ادامه داد: «من مشتاق گفتگو در این زمینه با [جو] بایدن رئیس جمهور [آمریکا] و تیم او هستم. بنظرم اکنون اجماعی بیشتر از هر زمان دیگری [علیه ایران] وجود دارد».

چند روز قبل نیز «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاهایش علیه ایران، گفت تل‌آویو هر کاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی انجام می‌دهد.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات