سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۴۳۵۴۰

کوثری خطاب به اتحادیه اروپا: ممکن است تبعات تروریستی شدن سپاه را نتوانید تحمل کنید

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدید اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: مسئولان اتحادیه اروپا می‌دانند که این توطئه با تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده است و هیچ منطقی ندارد.

کوثری خطاب به اتحادیه اروپا: ممکن است تبعات تروریستی شدن سپاه را نتوانید تحمل کنید

وی گفت: اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی باید استقلال خود از آمریکا را ثابت کرده و با هر اقدامی علیه سپاه مخالفت کنند؛ اگر آنها خواهان بازگشت به برجام و گفت‌وگو با ایران هستند خوب می‌دانند که این‌گونه اقدامات می‌تواند باب هرگونه گفت‌وگو و مذاکره را ببندد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گروهای تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.

وی با تأکید بر اینکه "ممکن است تبعات توطئه اتحادیه اروپا علیه سپاه برای کشورهای اروپایی قابل‌تحمل نباشد" و تصریح کرد: سپاه پاسداران جزو قدرتمندترین دستگاه و سازمان بزرگ نظامی دنیاست و اقتدار آن برای هر فرد آگاه در دنیا مشخص‌شده است؛ اگر دست به این توطئه بزرگ علیه سپاه بزنند؛ ما هم می‌دانیم چه‌کار کنیم چون با این اقدام سپاه نه تنها محدود نمی‌شود بلکه ممکن است شرایط طور دیگری رقم بخورد.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات