حماسه و جهاد >>  دفاع مقدس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۴۳۵۷۷

سردار کارگر: سپاه عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران است

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان‌نور کشور که صبح امروز (پنج‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور نبود»، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خار چشم دشمنان این نظام به‌ویژه استکبار جهانی و صهیونیسم است.

سردار کارگر: سپاه عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران است

سردار کارگر با بیان اینکه عصبانیت آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی کودک‌کش و انگلیس خبیث از سپاه قابل درک است و به قول شهید بهشتی دشمنان از این عصبانیت باید بمیرند، تصریح کرد: سپاه از روز اول تشکیل، با مجاهدت، از مردم و نظام مقدس اسلامی دفاع کرده است.

وی افزود: سپاه خود را فدایی ملت می‌داند؛ در کجای دنیا یک نیروی نظامی این همه فرمانده لشکر، تیپ و مسئول رده اول داشته که خودشان در خط مقدم و جلوتر از رزمندگان بوده‌اند. آمار شهدای فرمانده و مسئول در سپاه مبیّن این موضوع است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی ملت ایران، غائله‌هایی همچون غائله کردستان، گنبد، سیستان و بلوچستان، خلق عرب، آذربایجان و توطئه‌های گروهک‌های توده، فدائیان خلق و منافقین جنایت‌کار را نقش بر آب کرد، بیان داشت: پاسداران، در دوران دفاع مقدس، هم در جبهه با دشمنان می‌جنگیدند، هم در داخل با دشمنان داخلی مبارزه می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه نقش سپاه در پیشرفت‌های نظامی کشور بی‌بدیل است، خاطرنشان ساخت: شهدای والامقامی همچون شهیدان کلاهدوز، بروجردی، باقری، سلیمانی، کاظمی، همت، شوشتری، همدانی، میثمی، دقایقی، زین‌الدین، کاوه، خرازی، محلاتی و ده‌ها هزار شهید دیگر همه تربیت‌یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه را کارخانه تولید خادمین مردم ایران و اسلام عزیز دانست و گفت: ده‌ها حاج قاسم سلیمانی همین الان در سپاه وجود دارند که جایگزین این شهید والامقام خواهند شد.

سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما هنوز قدرت اصلی سپاه را ندیده‌اند و اگر دست از پا خطا کنند به قدرت بی‌نظیر این نهاد انقلابی پی می‌برند، اظهار داشت: دست پاسداران و خانواده‌های آن‌ها را می‌بوسیم و به سربازان گمنام امام زمان (عج) افتخار می‌کنیم.

وی گفت: ملت ایران پاسداران را دوست دارند و به آن‌ها اعتماد دارند. نقش سپاه در کشور و نیروهای مسلح بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

سردار کارگر با بیان اینکه ملت‌های مسلمان و مستضعف منطقه و جهان قدر سپاه را می‌دانند و قدر‌دان رشادت‌های آن‌ها هستند، تصریح کرد: هرچقدر خباثت و تبلیغات دشمنان علیه سپاه بیشتر می‌شود، حقانیت سپاه و اینکه سپاهیان در صراط مستقیم در حال حرکت هستند، نمایان‌تر می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهان و پاسداران سپاه تاکنون در دفاع از ایران و اسلام عزیز موفق بوده‌اند و ان‌شاالله با هدایت‌های امام مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز و پشتیبانی ملت غیور ایران موفق‌تر خواهند بود، تصریح کرد: مردم قدر سپاه را می‌دانند. سپاه از خود مردم است. سپاه خار چشم دشنمنان اسلام و نظام است و برهمین اساس است که می‌بینیم بیشترین هجمه‌ها از سوی دشمن علیه این نهاد انقلابی و مقدس صورت می‌گیرد.

سردار کارگر در بخشی دیگر از سخنان خود به تشییع باشکوه شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها که در سراسر کشور صورت گرفت، اشاره کرد و بیان داشت: مراسم تشییع شهدای گمنام خیلی باشکوه بود؛ برای استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر این شهدای عزیز تقریبا در ۱۲ هزار نقطه کشور مراسم برگزار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدا، نشانه وفاداری مردم ایران به حضرت زهرا سلام الله علیها و شهیدان والامفام است.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات