بین الملل >>  بین الملل >> نبض بین الملل
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۴۳۹۹۶

حماقت شبکه سعودی کومله را به دردسر انداخت!

شبکه سعودی الحدث با انتشار ویدئویی از خبرنگار خود در کردستان عراق مدعی شد توانسته به جایی قدم بگذارد که نیرو‌های ایرانی از رسیدن به آن عاجز مانده‌اند!
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif شبکه سعودی الحدث با انتشار ویدئویی از خبرنگار خود در کردستان عراق مدعی شد توانسته به جایی قدم بگذارد که نیرو‌های ایرانی از رسیدن به آن عاجز مانده‌اند! وی در ادامه می‌گوید وارد یک پایگاه آموزش نظامی مخالفین جمهوری اسلامی در کردستان عراق شده که نیرو‌ها در آن پس از آموزش برای اجرای عملیات نظامی وارد ایران می‌شوند!

* هرچند در ادامه ویدئو مشخص می‌شود این نقطه بسیار امن و حساس! غاری در منطقه مرزی است که تروریست‌های کومله برای در امان ماندن از حملات ویرانگر نظامیان ایران در آن مخفی شده‌اند اما انتشار این ویدئو اثبات ادعای ایران درباره حضور تروریست‌های ضدایرانی در کردستان عراق و مشروعیت دادن به حملات توپخانه ایران به مواضع آنان است.
 
* همچنانکه این ذوق‌زدگی گزارشگر الحدث آغاز دردسری بزرگ برای تروریست‌های کومله به حساب می‌آید زیرا عراقی‌ها با استناد به این ویدئو خواهان آن شده‌اند که نگرانی‌های ایران درباره استقرار گروه‌های خرابکار در خاک عراق جدی گرفته شود و دولت عراق پیش از نیروهای نظامی ایران به مقابله با این تهدید بپردازند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات