صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۴۴۸۰۷

رئیس قوه قضائیه در اراک: حضور بین مردم و دیدن مسائل از نزدیک با شنیدن متفاوت است

رئیس قوه قضائیه گفت: حضور بین مردم و دیدن مسائل از نزدیک با شنیدن متفاوت است.

حجت‎‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه صبح امروز همراه با تنی چند از معاونان قوه قضاییه، دادستان‌کل کشور و مسؤولان ارشد قضایی کشور در هفدهمین سفر خود وارد اراک، مرکز استان مرکزی شد.

رئیس قوه قضائیه در اراک: حضور بین مردم و دیدن مسائل از نزدیک با شنیدن متفاوت است

حجت‎‌الاسلام محسنی اژه‌ای و برخی از معاونان وی صبح امروز در قالب هفدهمین سفر استانی از طریق فرودگاه اراک وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال‌ رسمی آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی و  مسئولان استانی ‌قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در بدو ورود به فرودگاه اراک اظهار داشت: خداوند را سپاسگزارم که در ماه شریف شعبان توفیقی حاصل شد که به استان مرکزی سفر داشته باشیم، برای مردم استان آرزوی سلامت دارم و از نماینده ولی فقیه و مسئولان استانی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: همان‌طور که تجربه نشان داده است حضور بین مردم و دیدن مسائل از نزدیک با شنیدن متفاوت است که انسان در اتاق خود بنشیند و گزارشات را ملاحظه کند بنابراین در این سفر هم با این نیت که بتوانیم هم به بخش‌های مربوط به قوه قضاییه در استان سرکشی کنیم و هم در قوه قضا نشست داشته باشیم حضور پیدا کردیم.

رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها نشست با اقشار مختلف مردم است که از نزدیک با مسائل مردم آشنا شویم و صحبت‌های آنها را بشنویم و با شورای اداری استان و شورای تأمین استان دیدار داشته باشیم و مجموعه‌هایی را که می‌توان از نزدیک دید مشاهده کنیم که اگر خداوند توفیق دهد بتوانیم در حد توان خود و آنچه مقدور است مشکلات استان را رفع کنیم.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: همکاران بنده به شهرستان‌های استان سرکشی می‌کنند و هم در بخش‌های مربوط به قوه قضاییه و مردم نشست خواهند داشت، مسئولان عالی قوه مانند معاون نخست قوه و ریاست دیوان‌عالی کشور مانند استان‌های دیگر  نشست خصوصی دارند و مردم اگر مطلبی و سؤالی نسبت به قوه قضاییه و حقوقی دارند نیز نشست برگزار می‌شود تا مسئولان صحبت‌های مردم را بشنوند و به رفع مشکلات بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفرها در استان به‌نفع استان، کشور و قوه قضاییه باشد.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات