فرهنگی >>  فیلم وسریال >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۴۵۷۶۴

کیانیان مطلب منتسب به خودش درباره مرگ مرحوم پوراحمد را تکذیب کرد/کاربران چه می‌گویند؟

رضا کیانیان امروز در صفحه خود انتشار مطلبی که منسوب به او در واکنش به مرگ مرحوم پوراحمد بوده را تکذیب کرده است اما کاربران می‌گویند که این مطلب را به صورت استوری در صفحه‌اش دیده‌اند.

روز گذشته در فضای مجازی پستی منتسب به صفحه اینستاگرامی رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون دست به دست می‌شد که در آن، او در واکنش به مرگ مرحوم پوراحمد گفته است که "زنده ماندن در این خراب آباد دلیل می‌خواد، خودکشی نه".

کیانیان مطلب منتسب به خودش درباره مرگ مرحوم پوراحمد را تکذیب کرد/کاربران چه می‌گویند؟

این پست بعد از این واکنش‌های فراوانی در پی داشت به طوریکه برخی از رسانه‌های فارسی زبان نیز این مطلب را در رسانه‌های خود منتشر کردند و برخی از فعالین فرهنگی واکنش منفی نسبت به این پست داشتند. به طور مثال فریبا کلهر نویسنده ایرانی، این مطلب را مورد انتقاد قرار داد و  بیان این مطلب که خودکشی پوراحمد می‌تواند هر دلیلی داشته باشد‌، از ارتباط دادن خودکشی او به جریانات سیاسی و استفاده از واژه «خراب‌آباد» برای وطن  توسط این بازیگر انتقاد کرده است.

امروز اما رضا کیانیان در صفحه اینستاگرام خود انتشار چنین مطلبی را تکذیب کرد و نوشت که "نمی دانم ذهن‌های بیمار چرا حرف‌های خودشان را به دیگران نسبت می‌دهند و منتشر می‌کنند! این پست یا استوریِ من نیست. تازه دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد. قبلش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند. صفحه من مشخص است. آدرس دارد."

رضا کیانیان ,

اما در پایین همین پست برخی از کاربران صفحه رضا کیانیان نوشته‌اند که این پست را به صورت استوری در همین صفحه اصلی دیده‌اند و بعد آن را پاک کرده است. یکی از آنان نوشته که فن پیج ها یا پیج های فیک نزدن که، شخص خودت استوری کردی.

رضا کیانیان ,

امکان اینکه این پست از صفحات فیک بوده باشد وجود دارد اما در هر حال کاربران می‌گویند که این پست را به صورت استوری در صفحه این بازیگر دیده‌اند.

 

منبع: تسنيم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات