صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۴۶۹۰۳

حجت الاسلام اژه‌ای: مصوبات برزمین مانده سفر گذشته تا ابتدای هفته آتی عملیاتی می‌شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در بازدید‌های میدانی خود از مراجع و مراکز قضایی اظهارکرد: در راستای کمک به رشد تولید و‌ مهار تورم، مساعدت‌های لازم را به بخش‌های دولتی انجام شود و در مقابله با مفاسد و مفسدین در دستگاه‌های مختلف چه دستگاه قضایی و چه دستگاه اجرایی، قاطعیت به خرج داده شود. 

حجت الاسلام اژه‌ای: مصوبات برزمین مانده سفر گذشته تا ابتدای هفته آتی عملیاتی می‌شوند

وی با اشاره به سفر سال ۹۹  قوه قضاییه به استان خراسان شمالی و عدم تحقق مصوبات این سفر از ناحیه دولت و دستگاه قضا، گفت: یکی‌ از عواملی که من را مصمم کرد به صورت غیررسمی به استان خراسان شمالی سفر کنم همین موضوع بود و در همینجا تاکید می‌کنم که در اولین فرصت، در ابتدای هفته آتی، آن بخش از تعهدات دستگاه قضا که در جریان سفر سال ۹۹ به تصویب رسید را عملیاتی کنم. 

رئیس دستگاه قضا افزود: استانداری خراسان شمالی به نمایندگی از دولت باید تعهدات ناظر بر سفر سال ۹۹ هیأت عالی قضایی و‌سفر تیرماه سال گذشته رئیس‌جمهور به خراسان شمالی که مرتبط با تجهیز مراکز قضایی است را پیگیری کند و بداند که این امر به نفع مردم خود استان می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین «براتی‌زاده» رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به اجرایی نشدن بخش قابل توجهی از مصوبات سفر پیشین هیئت‌ عالی قضایی به خراسان شمالی، به ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی دادگستری این استان پرداخت.

همچنین محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و نمایندگان قضات، کارکنان اداری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه، به بیان مطالب و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات