سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۴۷۳۶۶

بهادری‌جهرمی: نرخ بیکاری کاهشی شده است

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) و قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: امروز دومین وزیر پیشنهادی دولت، آقای عباس علی‌آبادی چهره شناخته‌شده در عرصه صنعت به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی شد. ایشان ریاست سابق دانشگاه صنعتی مالک اشتر، معاونت وزیر نیرو و مدیرعالمی مپنا را در سوابق خود دارند و امیدواریم با اعتماد مجلس این وزارتخانه مجدداً با مسئولیت وزیر اداره شود و از تلاش‌های آقای نیازی قدردانی می‌کنیم.

بهادری‌جهرمی: نرخ بیکاری کاهشی شده است/ رئیس جمهور به تبریز می‌رود

وی افزود: روزهای گذشته شاهد سفر سلطان عمان به تهران بودیم که در راستای استمرار سیاست همسایگی بود و در پنج حوزه مختلف اسناد همکاری به امضا رسید و توافقات خوبی شکل گرفت.

سخنگوی دولت گفت: در انتهای هفته گذشته شاهد آزادی دیپلمات بازداشت‌شده کشورمان آقای اسدی بودیم و از قوای دیگر در نهایی‌سازی انتقال محکومان بین ایران و بلژیک تشکر می‌کنیم، این می‌تواند موضوعی برای مطالعه موردی از رعایت حقوق بشر باشد که باید مورد دقت قرار بگیرد.

بهادری‌جهرمی اعلام کرد: پنجمین سفر دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور در انتهای هفته آینده به آذربایجان شرقی انجام خواهد گرفت.

وی هم‌چنین بیان کرد: متن لایحه برنامه هفتم توسعه تدوین نهایی شده است و پیشنهادات اصلاحی در آن اعمال خواهد شد و در اولین فرصت تقدیم مجلس می‌شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری امسال با 0.2 درصد کاهش مواجه بوده است و البته انتظار کاهش بیشتری می‌رود اما همین کاهشی بودن نرخ بیکاری، جای شکرگزاری دارد و در چهار استان این نرخ یک‌رقمی شده است.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات