سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۶۱۳۰۴

بهادری‌ جهرمی: باور شهید رئیسی به توان داخلی سبب افزایش فروش نفت شد

سخنگوی دولت گفت: باور شهید رئیسی به توان داخلی، سبب افزایش فروش نفت کشور در دولت سیزدهم شد و حتی وزیر امور خارجه آمریکا نیز به آن اعتراف کرد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در افتتاحیه نمایشگاه رویداد ملی «روایت پیشرفت» با محوریت دستاورد‌های دولت مردمی شهید رئیسی که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران برگزار شد، اظهار کرد: همه افراد جامعه افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم که با باور واقعی شهید رئیسی به توان داخلی رقم خورد را مشاهده کردند و حتی وزیر خارجه آمریکا نیز به آن اعتراف کرد، اما باز هم عده‌ای در داخل آن را زیر سؤال می‌برند.

وی با اشاره به تشریح ویژگی‌های رفتار رئیس‌جمهور شهید، افزود: امروز مرز حق و باطل اگرچه بسیار برای آحاد جامعه آشکار است، ولی باز هم روش‌های شیطانی گردوخاک ایجاد می‌کند.

سخنگوی دولت در خصوص جنس خدمت شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: پس از نسل‌ها، نسیم خوش رجایی‌ها و بهشتی‌ها باز یادآوری شد، جنس این خدمت، جنس نظام و قیام سیدالشهدای خدمت، شهید رئیسی، پرچم‌دار این قیام، هرچند دارای مظاهر و نمود‌های مادی، ظاهری و سخت‌افزاری فراوانی است و در حوزه‌های زیرساختی نیز دارای ابعاد است.

وی در ادامه تصریح کرد: جنس خدمتی که آیت‌الله رئیسی بار دیگر طعم لذت آن را به ما یادآوری کرد و پرچم‌دار آن بود، طوری است که نمی‌توان در قالب عکس و تصویر خدمات گران‌بهای او را به تمام مردم نشان داد.

سخنگوی دولت افزود: قیام شهید رئیسی یک قیام واقعی بازگشت به مردم بود و او به مردم بدون اینکه شعار بدهد باور قلبی داشت.

بهادری‌جهرمی با اشاره به ویژگی‌های شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان که نسبت به همه‌ی مؤلفه‌های قدرت و ظرفیت‌های کشور نگاه هم‌افزایی داشتند و قرارگاه‌های شبانه‌روزی تمام‌وقت برای مدیریت اقتصادی کشور شکل دادند و از نظرات و مشورت همه‌ی دیدگاه‌های سیاسی بهره‌مند می‌شدند، افزود: آن‌ها وابسته به مذاکره با شرق و غرب نبودن و دوری از افراط و تفریط را مستلزم برنامه‌های دولت خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: خداباوری و اخلاق‌مداری از دیگر ویژگی‌های دولت آیت‌الله رئیسی بود و اجازه نمی‌داد رویکرد‌های محدودیت‌زا حاکم شود، همچنین فعال‌سازی ظرفیت نهاد‌های مختلف درباره غزه و رساندن صدای حق‌طلبی به دنیا از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

سخنگوی دولت گفت: کسانی که مدعی تسلط بر زبان دنیا بودند، امروز می‌بینند نه تنها در زمان حیات آن‌ها این کلید‌ها گشوده شد بلکه پس از شهادت آن‌ها نیز حمید نوری‌ها به خانواده باز می‌گردند. میدان و دیپلماسی منطبق و هماهنگ حرکت می‌کند، هر دو عملیات می‌کنند و موفق در عملیات می‌شوند، سیاست خارجی واقعاً بر مدار عزت، حکمت و مصلحت قرار می‌گیرد و سیاست خارجه فقط در شعار و بیان باقی نمی‌ماند.
یهادری‌جهرمی در پایان با اشاره به اینکه پوست‌اندازی در ساختار پوسیده با توجه به حضور جوانان انقلابی از دیگر اقدام‌های بارز دولت شهید رئیسی بود، افزود: وی نماد بازگشت به مسیر عقلانیت انقلابی و باور به مردم و ولایتمداری بود که مرهون روشنگری و انتخاب بابصیرت مردم است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات