سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۵۰۰۸۴

قالیباف: نیروهای مسلح کشور به پشتوانه ملت، دشمنان را ناامید کرده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد، گفت: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران دشمنان ایران را ناامید کرده‌اند.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد) به مناسبت سالروز کودتای 28 مرداد،گفت: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد، یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آنها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور، چیره بود.

قالیباف: نیروهای مسلح کشور به پشتوانه ملت، دشمنان را ناامید کرده‌اند

قالیباف تصریح کرد: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران دشمنان ایران را ناامید کرده‌اند.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان، مستقیماً در نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت، علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

بیداری ملت‌ها و شعارهای مرگ بر آمریکا، حاصل سال‌ها غارت کودتا تحریم‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیا است.

ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیات خلوت زورگویان عالم شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات