سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۵۱۳۴۷

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: امروز دشمنان به ابرقدرت بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه باید وارث خوبی برای شهدا و انبیاء باشیم، گفت: امروز دشمنان از دست انقلاب اسلامی ایران خسته شده‌اند؛ اما به ابرقدرت بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس که در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، این هفته را هفته تجلی فرهنگ عاشورایی و حسینی در انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: دفاع مقدس فرصت عروج بندگان ویژه خدا و نمایش ایثار و جهاد بود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: امروز دشمنان به ابرقدرت بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند

وی به اهمیت مقام و جایگاه جانبازان اشاره کرد و گفت: برخی از جانبازی‌ها، شهادت روزانه است؛ شهید به یک باره روح او از جسمش پرواز می‌کند؛ اما برخی از جانبازان هر روز باید این شهادت را تجربه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مورد تعرض شدید دشمن قرار دارد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی شکست‌های پی‌درپی را تجربه کرده‌اند؛ اما چون مرگ خود را با این انقلاب قطعی می‌داند، علی‌رغم اینکه درحال فرو ریختن هستند، اما دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه باید وارث خوبی برای شهدا و انبیاء باشیم، عنوان کرد: امروز دشمنان از دست انقلاب اسلامی ایران خسته شده‌اند؛ اما به ابرقدرت بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کنند.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: سال گذشته تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و امسال هم قرآن کریم در سازمان ملل متحد توسط رئیس‌جمهور بالا رفت که این موضوع خیلی اهمیت دارد؛ این در حالی است که دشمنان تلاش کردند تا شماری از منافقین را در نیویورک جمع کنند؛ اما در تجمعی که برگزار کردند، عصبانی بودند که چرا نتوانستند ۱۰۰ نفر هم جمع کنند!

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جانبازان شرایط ظهور امام زمان (عج) را فراهم کردند، ادامه داد: امروز با وجود همه مشکلاتی که هست، تا می‌توانیم باید در جامعه امیدآفرینی کنیم و انقلاب اسلامی را از این گردنه سخت عبور دهیم و به یاری خدا، امام زمان (عج) و شهدا از این گردنه سخت عبور می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، آن را عرصه جنگ دشمنان با ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی داخلی آن‌ها می‌خواهند در جنگ ما را شکست دهند؛ اما ما به لطف الهی، در این جنگ نیز کمر استکبار جهانی را خواهیم شکست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات