صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۵۱۵۶۲

رئیس قوه قضائیه: سفرهای استانی با هدف حل مشکلات مردم انجام می‌شود

رئیس دستگاه قضا گفت: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور، مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در آغاز سفر استانی خود به آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: ابتدا سلام دارم خدمت مردم شهیدپرور، متدین و غیور آذربایجان‌شرقی و تقدیر و تشکر از همه مسوولان استان دارم. 

رئیس قوه قضائیه: سفرهای استانی با هدف حل مشکلات مردم انجام می‌شود

وی با بیان اینکه هدف از این سفر حضور میدانی، مواجهه با مسائل و‌ مشکلات و نقاط قوت و‌ضعف هر استان است، افزود: مهم‌تر از این اهداف اصلی دیدار با مردم از نزدیک است که سخن و حرف مردم را از نزدیک بشنویم. 

رئیس قوه قضائیه گفت: آنچه در توان است می‌خواهیم مشکلات مردم را حل کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: در این سفر استانی به همه شهرستان‌های معمولا استان‌ها از جمله همین استان هم سفر خواهد شد به طوریکه مسوولان و معاونین قوه قضائیه امروز هر کدام به یک شهرستان‌ها سفر خواهند کرد و با مردم و مسوولان نشستی خواهند داشت. 

محسنی اژه‌ای ادامه داد: تعدادی از مسوولین عالی قوه قضائیه نیز در خود شهر تبریز با مردم گفتگو خواهند داشت و بنده هم نسبت به موضوعاتی در سفر پیش‌بینی شده است که یکی از آنها حضور در بین فراجا و نیروهای فرماندهی استان است؛ حضور در بین تعداد نمایندگان اقشار مردم، نشست با تعدادی از همکاران و همچنین نشستی با اساتید و دانشجویان و در نهایت جمع‌بندی نتایج سفر در شورای ادارای و در شورای عالی قضایی استان نیز از دیگر برنامه‌های لین سفر یک‌روزه است. 
وی متذکر شد: امید است بتوانیم   آنچه در توان است به مشکلات مردم و همکاران بپردازیم و در جهت رفع آنها باشیم. 

رئیس قوه قضائیه در پایان از زحمات رسانه‌ها در جهت انتشار اخبار این سفر تشکر و قدردانی کرد. 

شایان ذکر است رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به تبریز از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،   عابدین‌خرم استاندار، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت. 

گفتنی است فرزند خلبان شهید رحمانی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان آذربایجان شرقی، ورود رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را به این استان خیرمقدم گفت. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات