صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۵۱۸۱۱

سردار رادان: برخورد پلیس علیه شرارت و اوباش‌گری مقتدرانه خواهد بود

فرمانده‌ کل انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد مقتدرانه برای بازدارندگی از شرارت و اوباش‌گری صورت خواهد گرفت گفت: قبلا هم پیغام دادیم که اگر اراذل و اوباش می‌خواهند ما را امتحان کنند اشکالی ندارد اما مطمئن باشند بر آنها سخت خواهد گذشت.

عصر امروز آئین افتتاح کلانتری ۲۱ استادان همدان توسط فرمانده کل انتظامی کشور، استاندار، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و تنی چند از مسئولان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده‌ کل انتظامی کشور در این مراسم با بیان اینکه راه مدافعان حریم امنیت و شهدا بر اساس فرهنگ دینداری و حی‌الصلاه استوار شد اظهار کرد: باید راهرو راستین راه شهدا باشیم.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه به نظر می‌رسد استان همدان جای این را دارد یک بار برای همیشه طرح‌های نیمه‌تمام خود در حوزه انتظامی را به اتمام برساند گفت:‌ می‌شود این کار را کرد.

وی با بیان اینکه به دغدغه مردم در حوزه تامین امنیت توجه ویژه‌ای داریم اظهار کرد: به خواست مردم در حوزه امنیت محله‌محور ورود خوبی داشتیم و برخورد با اراذل و اوباش را نیز از تهران شروع کرده‌ایم که در برخی از استان‌ها نیز کار آغاز شده است.

فرمانده‌ کل انتظامی کشور با بیان اینکه  برخورد مقتدرانه برای بازدارندگی از شرارت و اوباش‌گری صورت خواهد گرفت گفت: قبلا هم پیغام دادیم که اگر اراذل و اوباش می‌خواهند ما را امتحان کنند اشکالی ندارد اما مطمئن باشند بر آنها سخت خواهد گذشت.

در خصوص کنترل سارقان حرفه‌ای خبرهای خوشی خواهید شنید

وی با اشاره به اینکه دوستان ما در انتظامی وظیفه دارند با بزرگان، معتمدان و ذی‌نفوذان محله ارتباط برقرار کنند  و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کنند اظهار کرد: باید در طول چند روز تمام آنچه در محله بعد انتظامی دارد مورد پیگیری قرار گیرد و مجددا با معتمدان جلسه برگزار شود که با این اتفاق شاهد تعامل مستدام و مستمر خواهیم بود.

رادان با اشاره به انجام اقدامات انتظامی در حوزه مقابله با سرقت و کاهش شتاب آن اظهار کرد: شتاب سرقت از ۱۹ درصد به چهار درصد رسیده است و به دنبال آن هستیم این میزان را به صفر و به سمت کاهشی پیش ببریم.

وی تٔاکید کرد: در آینده نزدیک هم در خصوص کنترل سارقان حرفه‌ای خبرهای خوشی خواهید شنید.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از دست‌اندرکاران استقرار این کلانتری اظهار کرد:‌ کلانتری ۲۱ همدان در زمینی به مساحت ۷۸۰ متر مربع که از سوی شهرسازی به نیروی انتظامی اهدا شد ایجاد شده است.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه این مجموعه در دو طبقه به مساحت ۵۵۰ متر در مدت زمان سریع ساخته شده و امروز آماده بهره‌برداری است یادآور شد: این کلانتری با هزینه‌ای معادل ۱۳.۵ میلیارد تومان  آماده خدمت رسانی است.

وی با تاکید بر اینکه اسم کلانتری بناست به اسم یکی از شهدا مزین شود ادامه داد: پاسگاه بابانظر در شهرستان رزن نیز با همت خیران در زمینی به وسعت ۲ هزار و  ۶۰۰ متر در ۲۳۰ متر زیر بنا به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در استان پلیس فتا مقری نداشت که با عنایت ویژه مسؤولان اعتبار لازم مصوب شده و هم اکنون ۴۰ درصد کار پیشرفت کرده به طوری که تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به احداث ۴۸ واحد مسکن سازمانی در مریانج اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشته است اظهار کرد: نوسازی و بهسازی بهداری شهرستان ملایر به اتمام رسیده که در مورد تجهیز آن با خیران صحبت شده تا بهداری خوبی به مردم و همکاران خدمت‌رسانی شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات