صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۵۱۵۷۷

رئیس قوه قضائیه : فرماندهی انتظامی توانسته به معنای واقعی کلمه پناه مردم باشد

رئیس قوه قضائیه گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز در نخستین برنامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح این استان که در مرکز فرماندهی انتظامی برگزار شد، حضور یافت.

رئیس قوه قضائیه : فرماندهی انتظامی توانسته به معنای واقعی کلمه پناه مردم باشد

رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

رئیس عدلیه تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیرو‌های مسلح دست یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

رئیس قوه قضاییه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیرو‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیرو‌های فرماندهی انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولین، بازگو و تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با ماموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو می‌باشد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: قوه قضاییه با تمام وجود و امکانات، از فرماندهی انتظامی در انجام مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایش - اعم از ماموریت‌هایی که به عنوان ضابط قضایی عمل می‌کنند و همچنین سایر مسئولیت‌ها - پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان تصریح کرد: فرماندهی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی سبیل‌الله است و مستمراً شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که در سال جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از فرماندهی انتظامی به‌منظور تامین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ابتدای این برنامه با حضور در جایگاه ویژه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفتگوی صمیمانه پرداخت و این سلحشوران و غیورمردان را مورد تفقد قرار داد. 

پیش از رئیس دستگاه قضا، سردار محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی طی سخنانی گفت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با همراهی همیشگی مردم، همواره در حفظ امنیت و خنثی کردن فتنه‌های گوناگون پیشتاز بوده است. 

سردار محمدی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده فراجا و قوه قضاییه در استان آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرد که این تعامل و هم‌افزایی همچنان در بالاترین سطح ممکن استمرار داشته باشد. 

شایان ذکر است در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با همراهی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف دستاورد‌ها و امکانات فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات