سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۵۱۸۵۱

رئیسی: بررسی مصوبات دور اول و رسیدگی به مشکلات مردم اولویت ماست

رئیس جمهور در آغاز سفر به استان فارس، پیگیری مصوبات دور قبلی سفر و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را اولویت سفر امروز هیات دولت عنوان کرد.

 آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز در فرودگاه شهید دستغیب این شهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس ، استاندار و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت و ضمن تبریک پیروزی های اخیر مقاومت به مردم فلسطین و غزه و مهم شمردن تلاش‌های این مردم مظلوم، درباره اهداف سفر به استان فارس اظهار داشت: در دور قبلی سفر به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم آنگونه که باید با مردم دیدار و گفتگو کنیم اما در دور دوم سفر این شرایط متفاوت شده است و طی این دو روز ضمن سرکشی به شهرستان‌های مختلف و بررسی مصوبات دور اول، در جریان مسائل قرار خواهیم گرفت‌.

رئیسی: بررسی مصوبات دور اول و رسیدگی به مشکلات مردم  اولویت ماست

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم، کارها در استان به خوبی دنبال می‌شود و حتما بنده و همکاران به امور سرکشی خواهیم کرد.

رئیس جمهور افزود: استان فارس قطب سلامت و پزشکی، قطب گردشگری، قطب علمی و فرهنگی، قطب معادن همچنین قطب کشاورزی است و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد.

وی عنوان کرد: دولت طی این دو سال تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند،طی این دو روز با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده و در اجتماعاتی که باید شرکت داشته باشیم، به برخی از مسائل در استان فارس رسیدگی خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات