تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۵۳۰۷۵

حملات پهپادی به دو پایگاه آمریکا در سوریه

گروه «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای، ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این حملات، گفت که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، با استفاده از چند پهپاد به پایگاه‌های آمریکا حمله کرده است.

رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع حملاتی علیه دو پایگاه نظامی آمریکا در شرق و مرکز سوریه خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در دیرالزور، با هواپیماهای بدون سرنشین هدف حمله قرار گرفته است.

این منبع دقایقی بعد نوشت که پایگاه آمریکایی‌ها در العمر بار دیگر مورد حمله قرار گرفته است.

لحظاتی بعد، کانال صابرین‌نیوز بار دیگر خبر داد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «الخضراء» در عمق سوریه با چند پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

در ادامه گروه «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای، ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این حملات، گفت که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، با استفاده از چند پهپاد به پایگاه‌های آمریکا حمله کرده است.

این حملات در حالی انجام شده که ساعاتی پیش سخنگوی کاخ سفید درباره تداوم عملیات‌های گروه‌های مقاومت در منطقه غرب آسیا علیه نظامیان آمریکایی مستقر در عراق و سوریه هشدار داده بود.

در سایه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گروه‌های مقاومت عراق، در حمایت از مقاومت فلسطین از روزهای نخست عملیات «طوفان‌الاقصی» به آن پیوستند و تاکنون بارها پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در شمال و غرب عراق و پایگاه‌های این نیروها در سوریه را هدف حملات راکتی و پهپادی قرار داده‌اند. 

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات