بین الملل >>  آمریکاواروپا >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۵۲۱۸۳

مقاومت عراق: با ۲ پهپاد عین‌الاسد را هدف قرار دادیم

مقاومت عراق با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله پهپادی امروز به پایگاه نظامیان آمریکایی در غرب این کشور را برعهده گرفت.

مقاومت اسلامی عراق، عصر امروز (یکشنبه، ۲۲ اکتبر) با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله پهپادی امروز به پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد واقع در غرب استان الانبار را برعهده گرفت.

مقاومت عراق: با ۲ پهپاد عین‌الاسد را هدف قرار دادیم

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما بامداد امروز پایگاه اشغالگران آمریکایی در غرب عراق «عین  الاسد» را با دو پهپاد هدف قرار دادند و پهپادها به طور مستقیم و دقیق به اهداف مدنظر دست یافتند».

از چند روز پیش گروه‌های مقاومت عراقی که در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی برای مداخله مستقیم در تقابل با صهیونیست‌ها و در حمایت از مقاومت فلسطین اعلام آمادگی کرده‌ بودند، رسما به نبرد طوفان الاقصی پیوسته‌اند و طی چند روز اخیر بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار دادند. 

مقاومت عراق، چند روز پیش، همچنین دو پایگاه مهم آمریکایی در سوریه، نخست «التنف» در جنوب شرق سوریه ودوم پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه را نیز هدف قرار داده بود و اعلام کرده بود که در قبال نسل‌کشی فلسطینی‌ها در غزه، دست‌بسته باقی نخواهد ماند و پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار می‌دهد. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات