صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۳۳۵۹

سردار جوانی: دیگر هیچ قدرتی توان بازگرداندن صهیونیست‌ها به قبل از طوفان الاقصی را ندارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی چنان ضربه‌ای به هیمنه آنان وارد کرده که دیگر هیچ قدرتی توان بازگرداندن صهیونیست‌ها به قبل از طوفان الاقصی را ندارد.

 نشست بصیرتی جهاد تبیین در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و با حضور یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار یدالله جوانی در این نشست با بیان این که نگاهمان اگر نگاه بیانیه گام دوم انقلاب باشد، این چله دوم، چله زمینه سازی ظهور و شکل گیری تمدن اسلامی است، افزود: یعنی بعد از آن تمدن اولیه قیام و قعود، اکنون ملتی برخاسته و همه چیز حکایت از آن دارد که گامهای این ملت، گامهای بلند و همراه با موفقیت است. 

وی که با موضوع جهاد تبیین در زمینه جنگ شناختی در نبردهای آخر الزمانی سخن می‌گفت، از صدور فرمان تاریخی حضرت امام راحل در تشکیل بسیج به عنوان نقطه ای عطف در ایجاد بازدارندگی ملی برای صیانت از انقلاب اسلامی یاد کرد که با درایت و بلند نظری ایشان در امر تشکیل بسیج طلبه و دانشجو در حوزه و دانشگاه به دستاوردهای عظیمی در حفظ انقلاب اسلامی منجر شد.

 

معاون سیاسی سپاه، پیش بینی دقیق و استدلال امام برای تشکیل بسیج را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: امام پس از جنگ ۸ ساله فرمودند که دشمنان ما از این پس برای مقابله با انقلاب اسلامی، دیگر سرباز مسلسل بدست و سرباز چکمه به پا نخواهند فرستاد بلکه قلم بدست برای مبارزه با فکر و اندیشه می فرستند. جنگ ۸ ساله که جنگ جهانی ابرقدرتها علیه ایران و انقلاب اسلامی بود تمام ابرقدرت ها به این جمع بندی رساند که نمی توانند رو در رو با توان نظامی مبارزه کنند و لذا به این نتیجه رسیدند که به جنگ باورها و اندیشه ملت ما بروند. دشمنان متوجه این موضوع مهم و راهبردی شدند که ملت ایران یک فرهنگ عاشورایی با باورهای عمیق دینی دارد که مجموع این باورها و اعتقادات مجموعه ای شکست ناپذیر ایجاد کرده و لذا تهاجم آنها علیه باورها و اندیشه ملت ما آغاز شد.

وی به حوادث پیرامون رحلت امام و نقش رهبری انقلاب در مقابله با آرایش جدید آنان پس از جنگ اشاره کرد و ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی و تحولات اساسی منطقه و آرایش جدید دشمن در مقابل موج توفنده و پیش رونده انقلاب اسلامی، رهبری انقلاب حملات دشمن را در مقاطع مختلف با عبارت هایی همچون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی یاد کردند.

سردار جوانی در ادامه به سماجت دشمن در تقابل با نظام اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: علت اینکه دشمن این جنگ و تقابل را رها نمی‌کند این است که نظام اسلامی مبتنی برحق است و این نظام تا مادامی که پابرجاست و روند رو به قدرت و توسعه است، الهام بخشی می کند و آنچه را که تا الان در جهان می بینیم نتیجه همین راهی است که تاکنون طی شده است. 

انتخابات مظهر قدرت ملی است

وی گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است و برای کشور تولید قدرت می کند و هر انتخابات در ایران اهمیت خاص خود را دارد. این انقلاب اداره کشور را بدست مردم و با ساز و کار انتخابات قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: دشمن از طریق صندوق رای می خواهد به نظام ضربه بزند. مشارکت حداکثری مردم، امید آفرینی و پرداختن به دستاوردها باید راس جبهه جهاد تببین قرار گیرد تا مردم بتوانند به روشنی درباره مسائل تصمیم بگیرند.

وی در پایان با تحلیل دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و دلیل رفتار جنون آمیز صهیونیست‌ها، گفت: عملیات طوفان الاقصی ظرفیت های مقاومت را آشکار کرد و عصبانیت دشمن بیشتر از ناتوانی در تخمین عمق قدرت و مابقی ظرفیت هاست. اعتبار و هیمنه اسرائیل با شکست مفتضحانه اش هرگز به شکل اولش بازنمی گردد و هیچ قدرتی توان بازگرداندن صهیونیست‌ها به پیش از عملیات طوفان الاقصی را ندارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات