سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۵۳۹۰۶

رئیسی: کشتار مردم مظلوم فلسطین موجب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد

رئیس جمهور گفت: باور داریم شهادت زنان و کودکان فلسطینی به حکومت جعلی رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد و ما شاهد پیروزی فلسطینی‌ها و نابودی اسرائیلی‌ها را خواهیم بود.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جریان تقدیم کلیات لایحه بودجه 1403 کشور طی سخنانی بیان کرد: دولت با همکاری تمامی بخش‌ها به‌ویژه مجلس شورای اسلامی برای اجرای بودجه سال 1402 تلاش کرد اجرای این قانون به رشد اقتصاد، تولید و مهار تورم بینجامد و بسیاری از آن‌چه دشمنان تصور داشتند که با توطئه و فتنه برای ما پیش بیاورند، ملت بزرگ ایران آن‌ها را ناکام گذاشت و دولت و همه بخش‌ها موفق شدند گام دیگری در جهت تعالی کشور و نزدیک‌تر شدن به قله بردارند.

وی افزود: ظلم به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین موجب تأسف همه‌ی ما و بشریت است؛ شهادت 6500 کودک و به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان مقاوم در فلسطین را یادآوری می‌کنیم و بر ارواح شهدا درود می‌فرستم. آن‌چه از نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در غزه صورت می‌گیرد موجب تأسف بشریت است اما تأسف‌بارتر آن‌که حامی این نسل‌کشی کسانی هستند که مدعی حقوق انسان می‌باشند؛ آمریکا و غریبی‌ها چگونه می‌خواهند در مقابل خدا، وجدان و تاریخ پاسخگو باشند؟

رئیس‌جمهور گفت: تأسف‌بارتر اینکه سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی که متکفل دفاع از مظلوم هستند، کارآمدی خود را مقابل نظام سلطه و قدرت آمریکا از دست دادند. اما ناامید نیستیم و معتقدیم ملت‌ها امروز به‌پا خواسته‌اند و حقوق بشر، اجرای عدالت و نظم نوین جهانی را فریاد می‌زنند. هم‌چنانی که خداوند متعال امت موسی(ع) را در کشتن کودکانی که به‌دست فرعون صورت گرفت، شکل داد و خداوند به حکومت فرعون در زمان حضرت موسی(ع) پایان داد، باور داریم شهادت زنان و کودکان فلسطینی به حکومت جعلی رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد و ما شاهد پیروزی فلسطینی‌ها و نابودی اسرائیلی‌ها را خواهیم بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات