سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۵۳۹۳۷

واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای

رئیس جمهور گفت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است. نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است.

وی افزود: نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.

رئیس‌جمهور در واکنش به انحراف و فساد در واردات چای، تصریح کرد: دولت در این زمینه پیش‌قدم شد و با شناسایی و پیگیری، دست‌اندرکاران را عزل کرد و به دستگاه قضایی سپرد. امیدواریم متخلفان در دستگاه قضایی مجازات شوند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان دنبال ناامیدی بودند و می‌خواستند تولید، اقتصاد و عرصه‌های پیشرفت را در کشور متوقف کنند اما امروز وقتی اعلام می‌کنیم که 10 هزار شرکت داریم و صادرات این شرکت‌ها به مرز 2 میلیارد دلار می‌رسد و هم‌چنین در عرصه تجارت در 40 سال اخیر رکورد زدیم.

وی ادامه داد: دشمنان فکر کردند متوقف خواهیم شد ولی ما اعلام کردیم که بیش از 6000 کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را در چرخه تولید آوردیم و فعال هستند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت به‌دنبال این است که فعالیت و کار در عرصه‌های مختلف دنبال شود؛ دشمن موفق نشد که مردم را ناامید کند و مردم با امید به انقلاب، نظام و ارزش‌ها مسیر را ادامه می‌دهند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و با تلاش جوانان‌مان قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات