سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۵۴۷۰۵

وزیر کشور در بوموسی: همسایگان با سخنان واهی روابطشان با ایران را خدشه‌دار نکنند

وزیر کشور گفت: کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با حرف‌های واهی در رابطه با جزایر سه‌گانه روابط‌شان را با کشور بزرگی چون ایران دچار خدشه نکنند.

احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه سفر به جزیره بوموسی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در تلاش هستیم مشکلات موجود در جزیره بوموسی را در اسرع وقت رفع رجوع کنیم و کمبودها برطرف شود.

وی افزود: یک سری از منازل نیمه تمام در جزیره وجود دارد که به زودی تکمیل و تحویل مردم شریف جزیره خواهد شد.

وزیر کشور بیان‌کرد: اسکله شناوری برای صیادان در دست احداث است‌ و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه مجموعه ورزشی جزیره نیز در حال تکمیل است.

وحیدی ابرازداشت: برق جزیره بوموسی تقویت خواهد شد و در حوزه تفریحات نیز طرح‌هایی دنبال می‌شود ضمن اینکه برای حمل و نقل دریایی و هوایی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی با اشاره بیانیه اخیر روسیه و کشورهای عربی در رابطه با جزیره بوموسی، گفت: اظهارات بی‌پایه، واهی و باطلی که در رابطه با جزایر گفته می‌شود سخنانی باطل است قبلا هم گفته می‌شد.

وزیر کشور عنوان‌کرد: این مسائل جهت برهم زدن روابط کشورها بازگو می‌شود و باید دقت کنند و بدانند که صدام نیز از این حرف‌ها می‌زد و نباید دیگر این سخنان تکرار شود.

وحیدی خاطرنشان‌کرد: کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با این حرف‌ها روابط‌شان را با کشور بزرگی چون ایران دچار خدشه نکنند.

وزیر کشور در جریان سفر به جزیره بوموسی از پروژه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی این جزیره بازدید کرده و پیگیری‌هایی جهت تسریع در تخصیص اعتبارات به پروژه‌های این جزیره انجام داده است.

بازدید از نیروگاه تولید برق بوموسی، بیمارستان و بندرگاه این جزیره از برنامه‌های وزیر در این سفر بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات