سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۴۹۵۴

ماجرای تخریب وزیر کشور به بهانه یک عکس از دیدار با خانواده شهید

برخی فعالان فضای مجازی انتشار یک تصویر از دیدار وزیر کشور با خانواده شهید حادثه تروریستی کرمان را بهانه ای برای تخریب وزیر قرار دادند که موجب واکنش دیگر فعالان فضای مجازی شد.

 «مگر می‌شود فردی ادعای رسانه‌ای بودن داشته باشد اما از مشی اخلاقی، تواضع و ساده زیستی دکتر وحیدی نشنیده باشد» این را افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به انتشار تصویری از وزیر کشور توسط تعدادی کاربر فضای مجازی و برخی رسانه‌ها گفته است.

ماجرای تخریب وزیر کشور به بهانه یک عکس از دیدار با خانواده شهید

چند نفری که تصویر را منتشر کرده اند از نشستن وزیر کشور روی مبل در حالی که برخی از اعضای خانواده شهید فراجا در حادثه تروریستی کرمان روی زمین نشسته‌اند، انتقاد کرده اند.

 

 

این موج سازی ها علیه وزیر کشور در حالی است که همزمان تصاویر متعدد دیگری از وزیر در دیدار خانواده شهدا منتشر شد که وزیر در حال همدردی با خانواده شهید است و اتفاقا نه روی مبل عادی که روی زمین نشسته است.

با این حال کانال های مختلف به بهانه این عکس وزیر را متهم کردند که رعایت احترام خانواده شهید را نکرده است. دارابی رئیس مرکز ارتباطات رسانه وزارت کشور هم در واکنش به این انتقادها نوشت « عکس به وضوح گویای محبت خانواده عزیز شهید نسبت به وزیر کشور است. انتشار مطالب خلاف واقعیت برای دیده شدن مغایر روحیه جوانمردی و اخلاق رسانه ای است.» 

یکی از خبرنگاران کرمانی هم که در برنامه دیدار وزیر کشور با خانواده شهید حضور داشته در حساب کاربری خود نوشت « حضور آقای وزیر در جمع خانواده شهید فراجا بسیار کوتاه بود و این خانواده از روی محبت، خواستند مهمانشان را تکریم کنند. ولی انگار برای بعضی از خبرنگارها این عکس به جز احترام برایشان معنای دیگری داشت».

برخی فعالان فضای مجازی و رسانه های اصلاح طلب معتقدند اساسا حضور میدانی وزرا و مدیران در چنین رویدادهایی چندان موثر نیست و باید از مرکز و تهران موضوعات را مدیریت کرد چنان که در دولت قبل وقتی یک اتفاق مهم مانند سیل و زلزله در کشور رخ میداد تا اوضاع آرام نشده بود کمتر شاهد حضور میدانی مدیران سطح اول کشوری در محل حادثه بودیم.

یکی از فعالان فضای مجازی کرمانی هم در واکنش به انتشار این تصاویر از وزیر کشور نوشت« کاش همان هایی که منتقد وزیر کشور شده اند حداقل یک تصویر از وزرای دولت مطلوبشان داشتند که در حوادث این چنینی در جمع مردم حاضر شده بود».

برخی کارشناسان رسانه ای هم معتقدند نباید نقد به شیوه و روش مدیریتی را با تصاویر لحظه ای و دست آویزهای موردی انجام داد و اگر کسی نقدی به شیوه مدیریت وزرا دارد باید به موضوعات اصلی ورود کند و دست آویز قرار دادن چنین تصاویری برای تخریب چندان راهگشا نخواهد بود. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات