صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۵۵۳۴۲

بازتاب گسترده خبر حمله سپاه به مقر جاسوسان رژیم صهیونیستی در عراق و تروریست‌ها در سوریه

پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

خبرنگار شبکه العربی قطر در تهران با برقراری ارتباط مستقیم با بخش خبری این رسانه گفت که پیش از این جمهوری اسلامی ایران به مقامات کردستان عراق در خصوص حضور جاسوسان وابسته به موساد در این اقلیم هشدار داده بود.

شبکه ۹۴+ عراق گزارش داد که حملات موشکی بامداد امروز سپاه در واکنش به عملیات انتحاری (تروریستی) در شهر کرمان در نزدیکی مزار سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

العربی الجدید گزارش داد: در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

بغداد الیوم نوشت که مقر فرماندهی تروریست‌ها در سوریه در پاسخ به مشارکت آن‌ها در عملیات تروریستی کرمان توسط سپاه پاسداران هدف قرار گرفت.

شبکه المیادین به اهمیت این حمله اشاره و تاکید کرد: موشک‌هایی که شب گذشته توسط سپاه پاسداران به سمت مواضعی در شمال غرب سوریه شلیک شد، اولین موشک‌های بالستیک با برد هزار و ۲۳۰ کیلومتری بود که تهران از آن‌ها برای هدف قرار دادن مواضع دشمنان خود استفاده کرد.

شبکه کردستان ۲۴ اعلام کرد: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفته است که واشنگتن از این حمله مطلع شده و در حال ارزیابی وضعیت است. بنابر اعلام پنتاگون، این حمله موشکی هیچ نهاد آمریکایی در اقلیم کردستان را هدف قرار نداده و هیچ شهروند آمریکایی نیز در اثر این اقدام کشته نشده است.

شبکه‌های العربیه و الحدث عربستان سعودی گزارش دادند که حملات موشکی ایران در بحبوحه نگرانی از افزایش درگیری در منطقه در پی ورود متحدان ایران به جنگ رژیم صهیونیستی و حماس و گسترش آن به مناطقی از خاورمیانه از جمله سوریه، عراق و یمن، انجام شد.

شبکه «i ۲۴» رژیم صهیونیستی ادعا کرد که شب گذشته (دوشنبه شب) کنسولگری آمریکا در اربیل مورد حمله پهپادی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات