سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۵۶۰۶۳

رییس‌جمهور در همایش ملی روایت پیشرفت: باید پیشرفت‌های کشور بیان شود

رییس‌جمهور گفت: باید پیشرفت‌های کشور دیده و بیان شود و به نسل جدید گفته شود تا امید در دل‌ها زنده شود و یأسی که دشمنان به دنبال آن هستند، شکست بخورد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ماه) در همایش ملی روایت پیشرفت، اظهار کرد: باید پیشرفت‌های کشور دیده و بیان شود و به نسل جدید گفته شود تا امید در دل‌ها زنده شود و یأسی که دشمنان به دنبال آن هستند، شکست بخورد. دشمن می‌خواهد نقاط قوت و پیشرفت ما را به نحو دیگری جلوه دهد و نقاط ضعف را بزرگ نمایی کند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی و دهه فجر، دهه امید است. امام (ره) می‌خواستند تحول ایجاد کنند و وضع موجود را به وضعیت مطلوب تبدیل کنند. آنچه امام خمینی (ره) برای انجام تحول در قانون اساسی انجام دادند، به این منتج شد که مردم به اصل جمهوری اسلامی رأی دادند. امامِ تحول و مردم تحول خواه تلاش کردند که این نظام تشکیل شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: در دهه دوم دشمنان توطئه کردند تا انقلاب اسلامی ما تثبیت نشود و یک قلم آن جریان نفاق و منافقین و به شهادت رساندن مردم و یک قلم دیگر آن هم جنگ تحمیلی بود، اما نقشه‌های آنان نقش بر آب شد. دهه سوم، دهه توسعه و پیام انقلاب برای منطقه و ملت‌های مسلمان در جای جای جهان بود و ملت‌های مختلف جهان از انقلاب ما آموختند که می‌توان استقلال خواهی، آزادی خواهی و حق طلبی را خواستار شد و بیداری اسلامی در منطقه را شاهد بودیم که یک تحول عظیم بود و مردم مسلمان منطقه اراده کردند که مسلمان زندگی کنند که این بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات