تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۶۴۲۵

میلیون‌ها یمنی در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند

میلیون‌ها شهروند یمنی در حمایت از مردم فلسطین و در رد حملات اسرائیل به غزه، در شهرهای مهم یمن به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
خیابان‌های یمن، بعدازظهر روز جمعه، شاهد حضور گسترده مردم این کشور بود که بار دیگر حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
رسانه‌های یمنی گزارش دادند که این راهپیمایی میلیونی در حمایت از غزه و در رد حمله احتمالی ارتش اسرائیل به منطقه رفح در جنوب نوار غزه انجام شده است.براساس گزارش‌ها، تنها در پایتخت یمن در میدان سبعین هزاران یمنی با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن‌ها علیه آمریکا، انگلیس و اسرائیل شعار نوشته شده بود، در خیابان‌ها حضور داشتند.
این راهپیمایی در حالی برگزار شد که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی امروز حدود 9 بار مناطق مختلفی را در یمن مورد حمله قرار دادند.«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز که در این راهپیمایی حضور داشت، به سخنرانی پرداخت و از «مثلث شرارت» (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) خواست که هرچه سریع‌تر حملات به غزه را متوقف کنند و محاصره غزه را بردارند.او همچنین تاکید کرد که مردم و نیروهای مسلح یمن برای هرگونه تقابل فراگیر با آمریکا، اسرائیل و انگلیس در تمامی سطوح آمادگی کامل دارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات