فرهنگی >>  دین >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۵۶۷۶۳

حال و هوای مسجد جمکران در میلاد منجی عالم بشریت

عاشقان امام زمان ‌در قالب لشکر صاحب‌الزمان (عج) در هوای برفی پیاده‌روی جشن نیمه شعبان را آغاز کرده‌اند ‌و میلاد منجی عالم بشریت را جشن گرفته‌اند.

هم‌زمان با پانزدهم شعبان سال روز میلاد امام زمان (عج) شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است. زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به مسجد مقدس جمکران رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز به‌طرز باشکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این دو مکان مقدس رسانده‌اند تا این میلاد میمون و خجسته را جشن بگیرند.

همزمان با میلاد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امروز قم و مسجد مقدس جمکران حال و هوای دیگری دارد؛ با وجود بارش برف اما ‌مردم و عاشقان مهدویت خود را به مسجد مقدس جمکران رسانده‌اند و با پرچم‌های بقیه الله اعظم برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کردند و با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان از خداوند طلب پیروزی جبهه مقاومت را مسئلت کردند.

عاشقان ظهور در مسیر پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم با پیاده روی تا مسجد مقدس جمکران به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف عرض ارادت کردند.

مشتاقان حضرت ولی عصر (عج) شب گذشته با نور افشانی و گلباران این مکان مقدس به استقبال جشن های نیمه شعبان رفتند و با ذکر دعا و نیایش ظهور حضرت را از درگاه الهی خواستار شدند.

مسجد جمکران در شب نیمه شعبان مملو از زائران از سراسر کشور و خارج از کشور بود، به طوری که حرکت به سمت این مسجد به کندی امکان پذیر و برخی مسیرها نیز به دلیل خیل عظیم جمعیت مسدود بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات