سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۵۷۱۴۵

سردار تنگسیری: هرگز در برابر دشمن عقب‌نشینی نمی‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:‌ مانند مولای‌مان حضرت علی(ع) که زره‌شان پشت نداشت،‌ ما نیز اهل عقب‌نشینی در برابر دشمنان نیستیم.
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز در مراسم بدرقه و خاکسپاری شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان در روستای کرمون بخش شمیل این شهرستان با بیان این که رضای عزیز ما با رضایت خدا همنشین شهدا شد و خدای متعال مزد تلاش ها و مجاهدت های او را با شهادت قرار داد، عنوان داشت: بدانید که ما در مقابل دشمن کم نخواهیم آورد و به یاری خداوند در جای دیگر تقاص خون عزیزان مان را خواهیم گرفت.وی با بیان این که شهید ما به عشق امام حسین (ع) و دفاع از ناموس او هجرت کرد و در غربت به شهادت رسید،‌ افزود:‌ این شهید مدافع حرم که سومین شهید مدافع حرم استان ولایت مدار هرمزگان است،‌ امروز با میزبانی عبدالحمید سالاری و خلیل تختی به محضر سید و سالار شهیدان خواهند رسید و این راه جز سعادت پایانی ندارد.فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین اظهار داشت:‌ ما را از مرگ نترسانید. ما از روزی که این لباس مقدس را بر تن کردیم،‌ کفن ما بود و برای دفاع از اسلام و امنیت و دفاع از ناموس خودمان جان را می دهیم. عزتی که خداوند به واسطه شهدا به خانواده و خاندان یک شهید می دهد،‌ ماندنی است.سردار تنگسیری ادامه داد:‌ ما سرباز این ملتیم. ما افتخار نوکری این مردم را داریم و شهدای ما نیز در این راه گام بر می داشتند و ما جان خودمان را در این راه و در راه نوکری مردم فدا می کنیم.وی همچنین با اشاره به ویژگی های شخصیتی مولا علی (ع) خاطرنشان کرد:‌ امام علی (ع) زره اش پشت نداشت و امام علی (ع) زره در پشت نداشت و شهدای مدافع حرم ما و شهدای میهن اسلامی مان برای دفاع از این میهن نیز همین گونه اند و هرگز در برابر دشمن سر خم نمی کنند و اهل عقب نشینی نیستند.
 
 
سردار تنگسیری با تشکر از مردم عزیز بندرعباس با این تشییع باشکوه و نیز اهالی میناب و بخش شمیل و قلعه قاضی و ... بابت حضور باشکوه در مراسم تشییع این شهید والامقام،‌ گفت:‌ این حضور شما به ما امید داد و بدانید قدم های مبارک شما برای احترام به این شهید،‌ در روز قیامت دست همه ما را خواهد گرفت.وی در پایان بیان داشت: با رضای عزیز عهد می بندیم که ما در راهی که شما رفته اید تا آخرین نفس پشت سر ولایت هستیم. ما را بکشند‌ ابایی نداریم و با خون خودمان این راه را به پیش خواهیم برد. ما به دنیایی اعتقاد داریم که متعلق به ما است و این این حضور بزرگ شما نیز نشانه تداوم راه شهداست.به گزارش فارس،‌ شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان پس از شهید عبدالحمید سالاری و شهید خلیل تختی نژاد است که صبحگاه جمعه 11 اسفندماه و در پی حمله هوایی رژیم تروریستی صهیونیستی به مقام والای شهادت نائل آمد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات