صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۵۸۲۱۵

ابراز نگرانی روزنامه صهیونیستی بعد از بیانات امروز رهبر انقلاب خطاب به مسئولین رژیم؛ «لفاظی سیاسی نکنید»

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی از مقامات این رژیم خواست تا نسبت به تهدیدات ایران "لاف بی‌مورد" نزنند و مراقب لفاظی‌های سیاسی در مورد جنگ با ایران باشند.

در بخشی از این گزارش آمده است که وزاری خارجه و جنگ رژیم اسرائیل در واکنش به سخنرانی رهبر عالی ایران که گفته است اسرائیل باید مجازات شود و مجازات خواهد شد گفته اند که ما بر اساس یک سیاست ساده عمل میکنیم «ما به کسانی که به ما آسیب می‌رسانند یا قصد آسیب رساندن به ما را دارند، آسیب خواهیم رساند.»

جروزالم پست در ادامه نسبت به تهدیدات ایران هشدار می‌دهد و مینویسد: اثبات خطر ایران از طریق نیابت‌هایش روشن است، همانطور که در ۷ اکتبر دیدیم. اقدامات حماس این ملت را به یک تروما فرو برد که احتمالاً نسل‌ها (اگر داشته باشیم) برای بهبودی از آن به زمان نیاز دارند. حزب‌الله با صبر بالای مرز شمالی ما قرار دارد و موشک‌ها و پهپاد‌ها را پرتاب می‌کند، منتظر نوبت خود برای مقابله است.

نکته قابل توجه در این گزارش این است که جروزالم پست تلویحا اشاره میکند که ممکن است در آینده اسرائیلی وجود نداشته باشد و می‌نویسد ترومای ناشی از حمله حماس ممکن است نسل‌ها (اگر وجود داشته باشد) ادامه پیدا کند.

در انتها این روزنامه از جمع آوری آذوقه، هشدار مدارس به والدین برای غیر حضوری شدن مدارس و ... در پی حملات احتمالی ایران خبر می‌دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات