صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۳۵۵۲۳

نگرانی مقامات صهیونیستی ازپهپاد‌های حزب الله لبنان

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست اعلام کرده بود که حزب الله لبنان حدود ٢٠٠٠ پهپاد در اختیار دارد. این روزنامه با اشاره به اینکه برخی از این پهپاد‌ها توسط حزب الله ساخته شده‌اند مدعی شد که برخی دیگر از این پهپاد‌ها نیز ساخت ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، روزنامه هاآرتص اعلام کرد که به دلیل استفاده روز افزون حزب الله لبنان از پهپادها، حالتی از نگرانی در میان مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل وجود دارد.

به نقل از روسیا الیوم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که به دلیل استفاده روز افزون حزب الله لبنان از پهپادها، حالتی از نگرانی در میان مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل وجود دارد.

این روزنامه در گزارش روز شنبه خود تاکید کرد که پس از کسب تجربه حزب الله در سوریه، استفاده از پهپادها توسط این جنبش در حال افزایش است. این روزنامه اعلام کرد که هدف حزب الله از به کارگیری پهپادها، جمع آوری اطلاعات در مورد اسرائیل با اهداف عملیاتی است و این بدان معنا است که مقامات سیاسی و نظامی در تل آویو همچنان نگران این موضوع هستند.

پیش از این نیز، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست اعلام کرده بود که حزب الله لبنان حدود ٢٠٠٠ پهپاد در اختیار دارد. این روزنامه با اشاره به اینکه برخی از این پهپادها توسط حزب الله ساخته شده‌اند مدعی شد که برخی دیگر از این پهپادها نیز ساخت ایران هستند. این روزنامه عبری تاکید کرد که حزب الله از دهه ٩٠ میلادی از این پهپادها استفاده کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات