صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۵۹۰۳۵

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در حمایت از دانشجویان آمریکایی‌ حامی فلسطین

دانشجویان، اساتید و‌ کارمندان دانشگاه شریف ظهر امروز در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین مقابل سردر اصلی این دانشگاه تجمع کردند.
اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف ظهر امروز در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، «فلسطین پیروز است» و «مرگ بر آمریکا» ضمن حمایت از خیزش سراسری دانشجویان در اروپا و آمریکا، جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در حمایت از دانشجویان آمریکایی‌ حامی فلسطین
تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در حمایت از دانشجویان آمریکایی‌ حامی فلسطین
 
در روزهای گذشته هم دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران همزمان با دانشگاهیان سراسر کشور بعد از نماز ظهر امروز، اجتماع سراسری در حمایت از خیزش دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا و اروپا برگزار کردند.دانشجویان،‌ اساتید و کارمندان دانشگاه های سراسر کشور نیز با برگزاری تجمعات پرشوری حمایت قاطع خود را از خیزش سراسری دانشجویان در آمریکا و اروپا اعلام کردند.دانشجویان دانشگاه‌های تهران، مشهد، قزوین، اهواز و بقیه شهرهای کشور با برگزاری تجمعات پرشور از خیزش سراسری دانشجویان در سراسر دنیا حمایت کردند.
گفتنی است؛ همزمان با کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونسیتی و حمایت غرب از این جنایات، دانشجویان کشورهای مختلف از 40 کالج و دانشگاه آمریکا، فرانسه و آلمان تا یونان و استرالیا با برگزاری تجمعاتی اعتراض خود را به این اقدامات جنایتکارانه نشان دادند که با سرکوب نیروهای نظامی این کشورها مواجه شدند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات