سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۵۹۸۰۱

منصوری: آیت‌الله رییسی مرد جهاد و کار شبانه‌روزی بود

معاون اجرایی رییس‌جمهور در پی شهادت رییس‌جمهور کشورمان، گفت: آیت‌الله رییسی برای ما فقط رییس‌جمهور نبود بلکه میوه دل، نور چشم و نقطه امید ما و مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه روزی بود.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت‌وگویی ضمن تأیید خبر شهادت حجت السلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و تیم همراه ایشان در پی سانحه سقوط بالگرد اظهار داشت: از طرف خود و به نیابت از اعضای هیأت دولت ضایعه اسفناک سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و هم سنگران عزیز ایشان را به محضر بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله رئیسی برای ما فقط رئیس جمهور نبود بلکه میوه دل، نور چشم و نقطه امید ما و مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه روزی بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به زمان احتمالی وقوع سانحه خاطرنشان کرد: از حدود ساعت یک عصر روز گذشته پرواز ایشان در مسیر سد قلعه قیز به تبریز از صفحه رادارها محو شد و با توجه به شرایط خاص منطقه، مه آلود بودن منطقه و بارندگی شدید، سرمای زیاد و صعب العبور بودن منطقه تلاش بی وقفه همه نیروهای امدادی، عملیاتی، انتظامی و امنیتی که تا صبح بدون وقفه در همه منطقه هم کار فنی و هم میدانی و عملیاتی می‌کردند بدون نتیجه ماند.

منصوری اضافه کرد: بعد از اذان صبح و حدود ساعت پنج و نیم، با کار فنی ای که از قبل شده بود و حضور میدانی عزیزان لاشه هلی کوپتر مشاهده شد که تقریباً در ته دره‌ای قرار گرفته بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات