صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۶۰۰۱۸

اعتراف روزنامه آمریکایی: جمعیت کثیری از مردم برای تشییع به خیابان‌ها آمدند

جمعیت کثیری از مردم ایران تمام خیابان‌های مرکز تهران را برای شرکت در این مراسم پر کردند و حمایت‌شان را از دولت خود نشان دادند
پایگاه بصیرت / گروه بین الملل

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مبسوط درباره برگزاری مراسم تشییع شهیدان سید‌ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و همراهان‌شان به حضور رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعیت انبوه حاضر در این مراسم اشاره کرد و نوشت: رهبر عالی ایران در محل برگزاری مراسم تشییع رئیس‌جمهور فقید حضور یافت و بر او نماز خواند.

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارش خود با اشاره به سانحه روز یکشنبه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید و همراهان وی نوشت: "پیکر رئیس‌جمهور فقید ایران، وزیر امور خارجه و چند تن دیگر از مقامات ایران ابتدا برای تشییع به تبریز، نزدیک‌ترین شهر به محل وقوع سانحه و سپس به شهر مذهبی قم و بعد از آن برای برگزاری مراسم به تهران منتقل شد".

نیویورک تایمز در ادامه به اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکرهای شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: "تعداد زیادی از مقامات ارشد و سران کشورهای خارجی نیز بعدازظهر چهارشنبه در مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره سیدابراهیم رئیسی در تهران حضور یافتند."

این روزنامه افزود: "جمعیت کثیری از مردم ایران تمام خیابان‌های مرکز تهران را برای شرکت در این مراسم پر کردند و حمایت‌شان را از دولت خود نشان دادند. "

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات