صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۶۰۰۲۹

بدرقه باشکوه نجف‌آبادی‌ها با پیکر شهید خلبان محسن دریانوش

مراسم تشییع پیکر شهید خلبان، محسن دریانوش از شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور در نجف آباد برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر کمک خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش از ساعت ۹ صبح از میدان امام (باغ ملی) به سمت جنت‌الشهدای نجف‌آباد آغاز شده است. هزاران نفر از مردم ولایتمدار نجف‌آباد از ساعت‌های اولیه صبح در میدان امام این شهر و در خانه پدری شهید دریانوش تجمع کرده تا با پیکر مطهر این شهید وداع کنند.
اقشار مختلف مردم در حال تشییع پیکر شهید خدمت هستند و با چشمانی اشکبار با محسن دریانوش وداع می‌کنند.پیکر پاک شهید محسن دریانوش در جنت الشهدای نجف‌آباد به خاک سپرده می‌شود.
مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند و هم اینک با عزاداری و نوحه سرایی در حال مشایعت شهید محسن دریانوش به سوی خانه ابدی هستند.
مردم همه امروز آمدند تا نشان دهند قدردان خادمان ملت هستند و بگویند برای همیشه یاد، نام و خدمات شهید خدمت در کتاب پرافتخار تاریخ این مرز و بوم طلاکوب می‌شود.
امروز مردم نجف‌آباد تنها کلمات و جملاتی که می‌گفتند از آه، حسرت و ناله بود؛ داغی که هرگز در این سرزمین فراموش نخواهد شد.پیکر پاک شهید خلبان محسن دریانوش در جنت الشهدای نجف‌آباد آرام گرفت.
آرامگاه ابدی شهید خلبان محسن دریانوش
امروز نجف‌آباد میزبان شهیدی بود که برای مردمش افتخار آفرید و در رکاب رئیس جمهور به شهادت رسید. نجف‌آبادی‌ها امروز آمدند تا بگویند راه شهیدان خدمت ادامه خواهد داشت. آنها آمدند که ثابت کنند قدردان زحمات رئیس‌جمهوری هستند که در محروم‌ترین نقطه شهرشان در خانه کوچک و حقیر یکی از محروم‌ترین زنان این خاک حضور یافت تا نشان دهد شیفته قدرت نیست بلکه تشنه خدمت است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات