صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۵۴۲۸۲

وداع مردم ایران با ۲۸۰ ستاره بی‌نشان

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام به همراه شهدای حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی راسک، امروز یکشنبه ۲۶ آذر در سراسر کشور با حضور جمعی از جوانان و اقشار مختلف مردم تشییع شد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام به همراه شهدای حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی راسک، امروز یکشنبه ۲۶ آذر در سراسر کشور با حضور جمعی از جوانان و اقشار مختلف مردم تشییع شد.

در مراسم امروز، پیکر ۱۱۰ شهید گمنام در تهران و پیکر ۱۷۰ شهید دیگر نیز در ۳۰ استان مختلف کشور تشییع شد.

تهران

مراسم تشییع ۱۱۰ شهید گمنام در تهران با عنوان «وداع با لاله‌ها» و با حضور مردم پایتخت، درحالی برگزار شد که مردم در کنار حسرت برای جایگاه این شهدا، برای مظلومیت ساکنان غزه به پا خاستند و فریاد ضداستکباری سر دادند.

این مراسم در تهران از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران واقع در خیابان انقلاب آغاز شد و تشییع‌کنندگان پیکر شهدای گمنام را تا معراج شهدای این استان همراهی کردند؛ در تشییع پیکر شهدای گمنام، رئیس جمهور کشورمان هم حضور یافت و با مردم تهران همراه شد.


آذربایجان شرقی

آئین تشییع و وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس، امروز باحضور مردم شهید پرورتبریز از میدان شهدا تا میدان ساعت برگزار شد؛ سپس یکی از شهدای گمنام در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) مارالان تبریز تشییع و تدفین شد.
 


آذربایجان غربی

آیین بدرقه و تشییع پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور پر شور اقشار مختلف مردم ارومیه و مسؤولان لشکری و کشوری از میدان انقلاب به سمت خیابان سرداران شهید این شهر برگزار شد؛ این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ در میدان انقلاب (ایالت) ارومیه با حضور کم‌نظیر مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهر آغاز شد.
 

 

اردبیل

استان اردبیل امروز، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، میزبان ۹ شهید گمنام بود و مراسم تشییع پیکر گرانقدر این سروقامتان بی‌نام و نشان با حضور پرشور مردم ولایی و شهیدپرور در اردبیل برگزار شد و سپس در ۶ نقطه مختلف از این استان به خاک سپرده می‌شوند.
 

اصفهان

مردم نصف جهان امروز با ۱۲ آلاله ی زهرایی وداع کردند؛ ۱۲شقایقِ بی نشان؛ ۱۲ستاره درخشان در آسمان ایران اسلامی دلاورمردانی عاشورایی از نسل مالک و عمار و میثم؛ پیکر این ۱۲ شهید گمنام در اصفهان از میدان بزرگمهر تشییع شد.
 


البرز

آیین باشکوه وداع و تشییع پیکر پاک ۶ شهید گمنام در البرز نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.
 


ایلام

شانه‌های شهر ایلام نیز امروز میزبان ۴ شهید از فرزندان این سرزمین بود؛ این مراسم از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا آغاز شد و تا میدان ۲۲ بهمن ادامه داشت.

چهارمحال و بختیاری

مراسم تشییع پیکر مطهر 8 شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهرکرد انجام شد؛ این مراسم در شهرکرد با تجمع هیئت‌های عزاداری از مسیر میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان دو خاتون این شهر برگزار شد.

خراسان جنوبی

مراسم تشییع 5 شهید گمنام در مرکز خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور آحاد مردم، خانواده‌های معزز شهدا و مقامات و مسؤولان برگزار شد؛ خراسان حدود ۲ هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
 

خراسان رضوی

مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس و ۲ شهید حادثه تروریستی راسک به نام‌های شهیدان «علیرضا اکبری» و «حمید رضائی امین» همزمان با تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.
 

 

خراسان شمالی

پیکر پاک ۳ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم بجنورد نیز تشییع شد؛ ۲ تَن از این شهدا در شهرستان شیروان و یکی از این شهدای گرانقدر در شهرک گلستان بجنورد در میان استقبال مردم به خاک سپرده شد.
 

 

خوزستان

آیین تشییع ۱۴ لاله بی‌نشان که نشان‌شان گمنامی و افتخارشان شهادت است، بر دستان مردم اهواز از خیابان سلمان فارسی آغاز شد و با سخنرانی حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت ادامه پیدا کرد.
 


زنجان

آیین تشییع 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهر زنجان برگزار شد.
 

 

سیستان و بلوچستان

مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا در سراسر کشور در زاهدان برگزار شد؛ پیکر ۲ تن از شهیدان والامقام حادثه تروریستی راسک نیز به نام‌های «مسلم شجاعیان» و «پوریا شیخ از شهدای» در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر تدفین شد.
 

 

فارس

مردم شیراز نیز در سالروز شهات حضرت فاطمه زهرا(س) بدرقه باشکوهی از شهدای گمنام داشتند.

قزوین

در استان قزوین نیز مردم مؤمن و انقلابی این خطه، پذیرای ۸ شهید گمنام شامل ۳ شهید ۲۰ ساله، دو شهید ۲۲ ساله، یک شهید ۲۳ ساله، یک شهید ۲۴ و یک شهید ۲۷ ساله بودند.
 

قم

پیکر مطهر ۷ شهید گمنام دفاع مقدس از حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم تا میدان جانبازان با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
 

کردستان

همزمان با سراسر کشور تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در شهرهای کردستان برگزار شد؛ این مراسم در سنندج با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آزادی تا میدان انقلاب برگزار شد و مردم با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل اوج نفرت و انزجار خود را از نظام سلطه به نمایش گذاشتند.
 


کرمان

پیکر پاک و مطهر ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز روی دستان مردم قهرمان‌پرور کرمان نیز تشییع شد.

کرمانشاه

پیکر 7 شهید گمنام به همراه پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم «رضا عباسی»، از میدان آیت‌الله کاشانی کرمانشاه به سمت مسجد جامع بر فراز دستان کرمانشاهی‌های ولایتمدار تشییع شد.
 


کهگیلویه و بویراحمد

پیکر ۳ شهید گمنام اما خوشنام در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تشییع شد.
 


گلستان

آیین استقبال و تشییع 2 شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس گرگان از حسینیه عاشقان ثارالله تا فلکه امام زاده عبدالله گرگان برگزار شد.
 

 

گیلان

پیکر پاک شهید مدافع امنیت «حسن بابانیا» و همچنین ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت (پل عراق) و‌ با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی تشییع شد.
 


لرستان

پیکر پاک ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور پر شور مردم خرم‌‌آباد از میدان شهدای این شهر به سوی مصلی تشییع شد


مازندران

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص)، فرزندان راستین خانم فاطمه زهرا(س) با حضور پر شور مردم شهید پرور استان مازندران تشییع شدند.
 


مرکزی

آیین با شکوه تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام در اراک نیز با حضور مردم برگزار شد.
 

هرمزگان

پیکر ۵ شهید گمنام در بندرعباس نیز با حضور پرشور مردم تشییع شد.
 

همدان

مراسم تشییع شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) امروز ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور مردم همدان در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.
 

سمنان

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر سمنان نیز با حضور پرشور مردم مؤمن و خداجوی این شهر برگزار شد؛ این مراسم از میدان کوثر و بلوار قائم (عج) سمنان به سمت میدان سعدی تا معراج‌الشهدای این شهر برگزار شد و صدها نفر از مردم هم‌زمان با سالروز شهادت بی‌بی‌ دو عالم به خیابان‌ها آمدند و آلاله‌های وطن را بدرقه کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات