صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۶۰۰۴۰

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در قبله تهران آرام گرفت

شهید خدمت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت.
شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، پس از تشییع باشکوه، ظهر امروز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری آرام گرفت.
پیکر مطهر رئیس دستگاه دیپلماسی ایران با حضور گسترده و باشکوه مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرری از میدان بسیج تا آستان مقدس سیدالکریم تشییع شد.
جمعیت زیادی از شهرستان دامغان و سایر شهرستان‌ها خود را به مراسم تشییع این شهید خدمت در شهرری رساندند و همراه با مردم ری وزیر امور خارجه را تا خانه ابدی‌اش در کربلای ایران بدرقه کردند.
تشییع کنندگان در قبله تهران با عبور از مقابل امامزاده عبدالله، میدان شهرری و خیابان حرم، با سر دادن شعارهای "یا حسین"، "یا حیدر" و... در سوگ از دست دادن آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهانش، عزاداری کردند.
آیین تدفین شهید حسین امیرعبداللهیان در شبستان حرم با قرائت زیارت عاشورا و مداحی و سینه‌زنی با حضور محمد مخبر رئیس قوه مجریه، سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات،‌ علی باقری سرپرست وزارت امورخارجه، علی‌اکبر صالحی،‌ سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه و ... برگزار شد.
پیکر مطهر شهید امیرعبداللهیان پس از طواف گرد مضجع شریف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در جوار مزار شهید مدافع حرم وحید زمانی‌نیا و شهید قدس سیدمهدی جلادتی در شبستان آستان مقدس به خاک سپرده شد.
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات