صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۲۷۷

وزیر کشور: ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری از فردا آغاز می‌شود

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت تأکید کرد: ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری از فردا آغاز می‌شود و به مدت 5 روز است.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز (چهارشنبه، ۹ خرداد) در حاشیه هیأت دولت، درباره حضور در انتخابات، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد نمی‌شوم و برنامه‌ای برای کاندیداتوری ندارم.
وی افزود: از فردا ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ۸ صبح تا ۶ بعداظهر به مدت ۵ روز آغاز می‌شود.
وزیر کشور با بیان اینکه داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری باید حائز شرایط پیش‌بینی شده در قانون انتخابات باشند، گفت: پس از آنکه داوطلبان توسط شورای نگهبان مورد بررسی صلاحیت قرار گرفتند، حدود دو هفته فرصت تبلیغات برای نامزد‌های تایید صلاحیت شده وجود دارد و پس از آن در ۸ تیر ماه انتخابات برگزار خواهد شد.
وحیدی درباره احتمال برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی عنوان کرد: هم‌اکنون احراز هویت‌ها به شکل الکترونیکی است، اما در بحث استفاده از صندوق‌های الکترونیک در برخی حوزه‌های انتخابیه، اگر با شورای نگهبان به نتیجه نهایی رسیدیم در برخی حوزه‌های انتخابات به شکل الکترونیک برگزار می‌شود.
وزیر کشور درباره شرایط ثبت نام خانم‌ها در انتخابات گفت: ما از هر فردی که شرایط قانونی نام نویسی در انتخابات را داشته باشد، ثبت‌نام به عمل خواهیم آورد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات