سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۵۷

چهره‌هایی که در روز سوم ثبت نام به وزارت کشور آمدند

برخی دیگر از چهره‌های سیاسی در روز سوم ثبت نام با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم نام‌نویسی کردند.
سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم از ساعت ۸ صبح روز شنبه، 12 خرداد آغاز شد و تا ساعت 18:00 در ستاد انتخابات کشور ادامه داشت.
 
چهره‌هایی که در روز سوم ثبت نام به وزارت کشور آمدند
 
سید احمد رسولی‌نژاد نماینده ادوار مجلس نخستین‌بار چراغ روز سوم ثبت نام را روشن کرد.پس از او نیز، وحید حقانیان معاون سابق دفتر رهبر انقلاب و مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر به ترتیب در انتخابات ثبت نام کردند.ستاد انتخابات کشور عصر روز سوم نیز، شاهد حضور حبیب‌الله دهمرده، علیرضا زاکانی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، فداحسین مالکی و زهره الهیان بود.
 
رسولی‌نژاد: شعار من «دولت خوب، اقتصاد خوب» است
سید احمد رسولی‌نژاد نماینده ادوار مجلس در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: روش و منش بنده در همه مسئولیت‌ها، استقلال در تصمیم و عمل بوده است.وی افزود: در آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور و اظهار نظر کسانی هستیم که خود بانیان وضع موجود هستند و انتظار داشتند رئیس جمهور فقید در کوتاه مدت وضعیت را درست کند.نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: مردم خزانه و انبارهای خالی در پایان کار دولت دوازدهم را فراموش خواهند کرد.
 
رسولی نژاد بیان کرد: شعار تبلیغاتی اینجانب «دولت خوب، اقتصاد خوب» است. در عصر حاضر ضرورت های سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و شکل تازه ای به خود گرفته است. در روابط جدید دولت باید سیاستگذار و تعیین کننده خط مشی های کلی باشد و بر اساس قانون بخش خصوصی را در افزایش تولید یاری نماید.

پزشکیان: به دنبال اجرای اهداف سیاست‌های کلی رهبر انقلاب هستیم

«مسعود پزشکیان» داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای ایجاد مشارکت پرشور وارد این صحنه از رقابت شدم.وی افزود: مشکل این است که آنچه سیاست‌های کلی رهبری است را کنار می‌گذاریم و فقط حرف‌های خودمان را مطرح می‌کنیم.
 
پزشکیان بیان کرد: به دنبال اجرایی کردن اهداف سیاست‌های کلی رهبری هستیم.نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه می توانستیم در منطقه جایگاه برتر داشته باشیم، تاکید کرد: می توانستیم کاری بکنیم مردم از سلامت کامل برخورد بودند و آموزش بر اساس عدالت بود ولی نکردیم.وی ادامه داد: باید بین تمام گروه ها در کشور وحدت و انسجام ایجاد کنیمپزشکیان گفت: اگر می خواهیم مشکل مملکت حل بشود باید با هم وحدت کنیم و به عالمان و دانشمندان و انسان های توانمند متکی بشویم.

حقانیان: با تصمیم شخصی نامزد انتخابات شدم

سید وحید حقانیان داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۱۸ سالگی در حزب جمهوری سیاست‌ورزی کرده‌ام. در دوران ۴۵سالهٔ خدمتم در نهاد ریاست‌جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری با بزرگان نظام تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.وی افزود: با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم.داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: گذر این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره گیری از خرد جمعی حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است.وی ادامه داد: در ۴۵ سال پسا انقلاب مردمی با وجود مشکلات فراوان ایجاد شده برای کشور این رهبری نظام بوده است که توانسته یک کشور را از جنگ تحمیلی و احتمال درگیر شدن در جنگ‌های دیگر نجات دهد.
 
حقانیان تاکید کرد: ایران امروز نیازمند بهره‌گیری از هنر مدیریت برای بکارگیری همه مدیران، مردم و صاحبنظران کشور است.وی تصریح کرد: امروز که در خدمت مردم ایران حاضر شده‌ام فردی هستم که از ۱۸ سالگی، شروع فعالیت در حزب جمهوری اسلامی ایران و درک بزرگانی همچون آیت الله شهید بهشتی، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله رفسنجانی و بزرگان دیگر کار اجرایی، فرهنگی و سیاست ورزی را آغاز کردم.داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دو دوران ۴۵ ساله در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری با ارتباط نزدیک با کلیه بزرگان، همه روئسای قوه مجریه و با همه مسئولان تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.وی گفت: افراد کاربلد، باید در رأس امور تخصصی، در دستگاه‌های گوناگون کشور قرار گیرند و باتخصص و کاردانی آنان امور کشور پیش برود رئیس جمهور باید مدیر هنرمندی باشد د که از هنرمدیریت، در راه بکارگیری متخصصین و متفکران هر رشته‌ای به خوبی بهره ببرد.حقانیان بیان کرد: اگر همه مردم در اداره کشور نقش واقعی خود را پیدا کنند، می‌توان مطمئن بود که کشورداری به معنای واقعی خود شکل خواهد گرفت.وی افزود: جوانان امروز ایران، همچون جوانان سایر نقاط جهان با چالش‌ها و دغدغه‌های خاص خود روبرو هستند. مرتفع نمودن این دغدغه‌ها موجب ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و‌امید به آینده، در آنان می‌شود.
 
 
سخنگوی ستاد انتخابات: ثبت نام 12 داوطلب ریاست جمهوری قطعی شده است
«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر در در ستاد انتخابات کشور بیان کرد:‌ امروز روز سوم ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری است. از ساعت ۸ صبح میزبان داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بودیم.وی افزود: تعداد ۱۲ داوطلب مراجعه داشتند که مدارک آنها بررسی شد. تعداد ۳ نفر از مجموع مراجعه کنندگان از جمله «وحید حقانیان»، «مسعود پزشکیان» و «سید احمد رسولی نژاد» ثبت نام کردند.
 
زاکانی: با مشارکت مردم «دولت خدمت» را تشکیل می‌دهیم
علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: یاد و خاطره امام امت، شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، شهیدان مدافع امنیت و سلامت، شهدای محور مقاومت ازجمله زنان و کودکان مظلوم غزه و شهدای مدافع حرم بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش را گرامی می دارم.وی افزود: رئیسی عزیز ما، مومن، متدین، انقلابی و اهل منطق و استدلال بود؛ لذا نسبت درست او با ولی و امام جامعه "تبعیت"، با مردم و "ایران عزیز"، "خدمت و صداقت" و با مسوولان نیز "تعامل و انسجام" بود. در عرصه بین الملل نیز نسبت "شهید جمهور" ما با دوستان انقلاب اسلامی و ایران عزیز، "حمایت" و با دشمنان آن، "مخالفت صریح و مقاومت شجاعانه" بود. منت می کشید تا خدمت کند و هیچ وقت برای بازی ریاست بلندی نجست، بلکه پیگیر اوج گرفتن به سوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود.زاکانی بیان کرد: شهید رئیسی، به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم را سر دست گرفت، او به راه خویش مطمئن بود و با آرامش رفت. او بسیجی بود و بسیجی ماند و مگر نه اینکه پایان ماموریت بسیجی شهادت است؟وی ادامه داد: اندوخته سه سال دولت رئیسی عزیز ما همان «راه جمهور» است، ترسیم جهت‌گیری درست در مسیر انقلاب و ایجاد شرایط ثبات برای «ایران عزیز»؛ وضعی که با زمان شروع دولت سیزدهم قطعا قابل مقایسه نیست.
 
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بیان کرد: قرار است به امید الهی با مشارکت مردم در هشت محور اصلی، «دولت خدمت» را در «راه جمهور» و برای تعالی «ایران عزیز» تشکیل دهیم.‌وی افزود: قرار است به امید الهی با مشارکت مردم در هشت محور اصلی، "دولت خدمت" را در «راه جمهور» و برای تعالی "ایران عزیز" تشکیل دهیم: ۱) استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و سلایق جبهه انقلاب با نگاه تمدنی،۲) تمرکز زدایی و تقویت حکمرانی مشارکتی و محلی با تکیه بر فرهنگ ایرانی و اقوام سرافراز ،۳) افزایش قدرت خرید، تامین سفره، ارتقای رفاه و آسایش مردم بر محور خانواده،۴) گسترش تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، سلامت اجتماعی و مبارزه درست با آسیب‌های اجتماعی،۵) ارتقای آزادی، شایسته سالاری و عدالت با ایجاد فرصتهای برابر با تکیه بر جوانان،۶) شفافیت و فسادستیزی و مبارزه بی امان با رانت خواری بدون هرگونه خط قرمز،۷) پیشرفت همه جانبه مردم پایه و دانش بنیان بر مدار نخبگان، زنان قهرمان و مردان پایمرد ایران،۸) دیپلماسی فعال منطقه ای و بین المللی با اولویت اقتصاد و با تقویت مولفه های درونی قدرت؛ تبدیل تهدید به فرصت و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های جهانی با رفع و خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه.

دهمرده: روند مهاجرت را معکوس و برای دانشگاه رسانه و اصناف جایگاه محترم‌تر پدید می‌آوریم

حبیب الله دهمرده نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن معرفی خود با بیان اینکه از بنده سیستان اساطیری آمده‌ام، گفت: حزب و گروهی ندارم و حزب و گروهم تمام ملت شریف ایران هستند.وی با بیان اینکه در روستای محروم زاده شده‌ام اما یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی در منطقه خود را تاسیس و ریاست نمودم، افزود: نوزادی شیرخواره بودم که پدر و مادر خود را از دست دادم و خود را فرزند حق شناس مردم ایران دانستم.داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در دانشگاه آکسفورد انگلستان ریاضیات کاربردی خواندم و با افتخار به وطن بازگشتم و از آن پس معلمی کردم.دهمرده افزود: تا استادی دانشگاه و نمایندگی مجلس که در راس همه امور است را در کارنامه خود دارم. در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان استاندار بودم.
 
 
وی با بیان اینکه معتقدم برای مردان بزرگ بن بستی وجود ندارد، زیرا آنها بر این باورند که یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت، گفت: داشتن نان بدون داشتن امنیت بی معناست؛ فراهم آوردم امنیت بدون مشارکت ملی و محترم شمردن کرامت انسانی همه سلایق ناشدنی است این را یک مرزنشین بیش از هم با گوشت و پوست خود چشیده استداوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هر آنچه از نیازهای خود را که می توانیم با بهترین کیفیت توسط صنعتگران ایرانی بسازیم با دنیا به ویژه همسایگان به زبان استقلال و همکاری متقابل سخن می گوییم.دهمرده اضافه کرد: روند مهاجرت را معکوس و برای دانشگاه رسانه و اصناف جایگاه محترم‌تر پدید می آوریموی افزود: مدعی ام از اعماق زمینی خشک، سرسبزی برای هموطنانم بیرون می کشم و لقب پدر آب ژرف ایران را به خود اختصاص داده امداوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: از دریای عمان به جای جای ایران آب می رسانم نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه مؤمنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی مستقل آباد آزاد و امن و آرام خواهم کرد.
حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: سلام بر ملت شریف ایران امام راحل و رهبر معظم انقلاب درود بر شهدا به ویژه رجایی دوران شهید آیت الله رئیسی عزیز و یاران آسمانی او و درود بر شهدای مظلوم غزه و رفح.وی افزود: من فرزند ایرانم از دیار آذربایجان. با سابقه حضور در خانه ملت برای تداوم راه خدمت به ملت آمده‌ام با تجربه حضور در دولت برای ساماندهی معیشت مردمی که پای وطن‌ایستاده‌اند آمده‌ام کلید تحول کشور را در دستان معلمانی می‌بینم که با جان و دل نسل‌های آینده را تربیت می‌کنند.این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: راهبرد توسعه اقتصاد کشور را در دستان پینه بسته کشاورزان کارگران و تولید‌کنندگان می‌بینم که با شناختی که از وضعیت اقتصادی کشور دارم با صراحت عرض می‌کنم تحول در اقتصاد کشور نیاز به گام‌های بلند و اصلاحات اساسی دارد. اصلاحات اقتصادی که نه باید انقلاب اقتصادی کرد. میرتاج‌الدینی گفت: تا به طور شایسته از این گذرگاه مهم عبور کنیم. پایه اصلی این انقلاب اقتصادی برنامه‌ریزی دانش بنیان مشارکت واقعی مردم در اقتصاد و جهش تولید محور اصلی آن عدالت ثمره ملموس آن پیشرفت کشور رفاه و رضایتمندی مردم عزیزمان است. وی افزود: کلیات آن در سیاست‌های کلان و اسناد بالادستی بخصوص در برنامه هفتم توسعه آمده است.
 
 
میرتاج‌الدینی بیان کرد: اما برای تحقق آن مدل‌های اجرایی و برنامه‌های عملیاتی لازم داریم در دولت خدمت ما با همراهی نخبگان جامعه جهت تحول در نظامات اقتصادی تلاش مضاعف خواهیم نمود. ایران اسلامی در حال پیشرفت است انقلاب اسلامی در حال فتح قله هاست.وی گفت: اما تا کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نشود و منابع عظیم مورد نیاز آن تأمین و مدیریت صحیح نگردد. محرومیت زدایی توسعه عدالت محور و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد. میرتاج الدینی افزود: البته با احیاء ظرفیت‌های بالقوه مبتنی بر مزیت‌های نسبی کشور باید منابع جدید ایجاد کرد. مردم عزیز ما بدانند. بیش از دو برابر بودجه عمومی دولت در حامل‌های انرژی به صورت نا عادلانه هزینه می‌شود.
 
زهره الهیان: شعار من «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعۀ سالم» خواهد بود
زهره الهیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ما مدلی از حکمرانی مردم‌پایه را با کمک نخبگان ارائه می‌دهیم برای حل مشکلات این مرز و بوم.وی افزود: همۀ دختران و پسران کشور باید در حل مشکلات مشارکت کنند. گروه‌های مردمی بهتر از دولت می‌توانند امور را به دست گیرند.این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد:‌دولت باید هدایت‌گر امور و متصدی برداشتنِ موانعِ پیش‌روش جوانان باشد. در برنامۀ من دولت آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را جدی می‌گیرد.
 
میرتاج‌الدینی: برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور به ایستادن در کنار هم نیاز داریم
حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی روز شنبه بعد از ثبت نام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: سلام بر ملت شریف ایران امام راحل و رهبر معظم انقلاب درود بر شهیدان به ویژه رجایی ،دوران شهید آیت الله رئیسی عزیز و یاران آسمانی او و درود بر شهدای مظلوم غزه و رفح، من فرزند ایرانم از دیار آذربایجان با سابقه حضور در خانه ملت برای تداوم راه خدمت به ملت آمده ام.وی گفت: با تجربه حضور در دولت برای ساماندهی معیشت مردمی که پای وطن ایستاده اند، آمده ام. کلید تحول کشور را در دستان معلمانی میدانم که با جان و دل نسلهای آینده را تربیت میکنند. راهبرد توسعه اقتصاد کشور را در دستان پینه بسته کشاورزان کارگران و تولیدکنندگان میبینم.میرتاج الدینی اظهار کرد: با شناختی که از وضعیت اقتصادی کشور دارم با صراحت عرض میکنم تحول در اقتصاد کشور نیاز به گامهای بلند و اصلاحات اساسی دارد.اصلاحات اقتصادی که نه باید انقلاب اقتصادی کرد..وی گفت: پایه اصلی این انقلاب اقتصادی برنامه ریزی دانش بنیان جهش تولید و مشارکت واقعی مردم محور اصلی آن ، عدالت ، ثمره ملموس آن پیشرفت کشور رفاه و رضایتمندی مردم عزیزمان است.داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کلیات آن در سیاستهای کلان و اسناد بالادستی بخصوص در برنامه هفتم توسعه آمده است گفت: اما برای تحقق آن مدلهای اجرایی و برنامه های عملیاتی لازم داریم در دولت خدمت ما با اجماع نخبگان جامعه جهت تحول در نظامات اقتصادی تلاش مضاعف خواهیم نمود.
میرتاج‌الدینی افزود: ایران اسلامی در حال پیشرفت است انقلاب اسلامی در حال فتح قله هاست.اما تا کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نشود و منابع عظیم مورد نیاز آن تامین و مدیریت صحیح نگردد؛ محرومیت زدایی توسعه عدالت محور و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد.البته با احیاء ظرفیتهای بالقوه مبتنی بر مزیتهای نسبی کشور باید منابع جدید ایجاد کرد.وی ادامه داد: مردم عزیز ما بدانند بیش از دو برابر بودجه عمومی دولت در حامل‌های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می‌شود که در صورت اجرای عادلانه قانون هدفمندی ۶۰ درصد از این منابع به صورت مستقیم در قالب کارت معیشتی یارانه نقدی و روش‌های مدیریتی دیگر به رفع فقر و محرومیت زدایی منتهی می‌شود.اجرای صحیح این قانون ضریب جینی و فاصله طبقاتی را به شدت کاهش میدهد و ۴۰ درصد از همین منابع به نیازهای اساسی کشور و حمایت از تولید صرف می‌شود که موجب توسعه و اشتغال می‌گردد. میرتاج الدینی گفت: نامزد محترمی که سالها رییس مجلس بوده اند باید به این سوال پاسخ دهند چرا مانع اجرای این قانون مهم شدند؟ و باعث شدند که این مساله همچون بهمن ،ویرانگر بر سر اقتصاد کشور آوار گردد و دیگر کسی جرات نزدیک شدن به آن را ندارد. بخشی از امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون مجاهدت‌های سردار جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی در عرصه بین المللی است. مبنای سیاست خارجی ما تعامل گسترده و سازنده برای تحقق منافع و حقوق مردم و رفع تحریم های ظالمانه در چارچوب اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.
 
فداحسین مالکی: «دولت خدمت و قانون» باید سکاندار کشور شود
فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور گفت: توفیق ۲ دهه خدمت با دوست‌داشتنی‌ترین افراد، شهدای گرانقدر، شهید سلیمانی در حوزه سیاست خارجی (هنگامی که سفیر ایران در افغانستان بودم) و بیش از یک دهه خدمت و همکاری شهید گرانقدر جناب آقای رئیسی داشتم.وی ادامه داد: «دولت خدمت و قانون» باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی کشور شود تا نسبت به همه مشکلات کشور رسیدگی داشته باشد.مالکی گفت: روستازاده سیستان و بلوچستان هستم و اولین توجه بنده نسبت به استانهای مرزی و محروم کشور است که بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در استانهاست. با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی ظرفیت کشور را بررسی و ۲ قانون در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم با استفاده از تمام ظرفیت کشور پیشنهاد کردیم.
نماینده مردم زاهدان در مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و دو سال عضو شورای وزیران مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل متحد بودم می دانم که استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کلان کشور نبوده است، اعتقاد من این است که اولویت ما حتما باید توجه به کشورهای همسایه و منطقه باشد.مالکی گفت: در حوزه مسائل داخلی با توجه به مشکلاتی که در داخل کشور داریم همه باید بپذیریم که مطرح کردن این موضوع که مشکلات کشور یک شبه قابل حل است یا از روش های سنتی بخواهیم مشکلات معیشتی را برطرف کنیم، اشتباه محضی است که ما را به خطا دچار می کند.وی گفت: اگر ما برنامه یا استراتژی جدید منطبق با سیاست های دنیا و منافع ملی نداشته باشیم دچار مشکل می شویم، در معیشت امروز دچار مشکل هستیم و تلاش آیت الله رئیسی بر این بود که گره ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد و با توجه به روابط تنگاتنگی که با وی داشتم ایشان بر این قضیه تاکید داشت.
 
ثبت نام ۸ نفر در روز سوم ثبت‌نام ریاست‌جمهوری قطعی شد
«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به پایان روز سوم ثبت‌نام ریاست جمهوری رسیدیم اظهار کرد: امروز ۲۳ متقاضی داوطلب ریاست جمهوری مراجعه کردند که از این تعداد، ۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا بودند.وی افزود: طی سه روز گذشته، ۸۰ نفر مراجعه‌کننده وجود داشت که تعداد ۸ نفر خانم و ۷۲ نفر آقا بودند.اسلامی با اشاره به آمار ثبت نام روز سوم گفت: امروز تعداد ۸ نفر ثبت نام کردند؛ رسولی‌نژاد، پزشکیان، حقانیان، دهمرده، زاکانی، میرتاج‌الدینی، زهره الهیان و فداحسین مالکی امروز ثبت‌نام قطعی برای انتخابات ریاست جمهوری داشتند.سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: فرایند ثبت‌نام‌ها تا روز دوشنبه از ۸ صبح تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات