سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۶۳

اسماعیلی پس از ثبت نام در انتخابات: مردم می خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت:مردم می خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. مردم خدمت بی منت می خواهند، مردم دیپلماسی عزت مند را میخواهند.
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز سیزدهم خرداد ماه برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.اسماعیلی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آقای رئیسی زمینه ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود. وی در ادامه گفت: او پرچمدار تحول در حکمرانی و تغییرات در الگوی اداره امور اجرایی شد. تغییرات اساسی در آستان قدس رضوی و بازسازی تصویر قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگذاری مخلصانه و شبانه روزی در دولت نمونه ای از کارآمدی و کفایت آقای رئیسی بود.وزیر فرهنگ در ادامه گفت: بدرقه و تشییع چند میلیونی و بی نظیر مردم ایران مهر تأییدی بود که مردم خادم را از غیر خادم تشخیص می دهند و قدرشناس هستند و می خواهند این مسیر نورانی استمرار یابد. وی ادامه داد: مردم نمی خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتاد.اسماعیلی تصریح کرد: مردم نمی خواهند دوباره به اسم خصوصی سازی حقوق کارگران پایمال شود. مردم نمی خواهند مسئولین از جنس اشرافیت باشند. مردم نمی خواهند دوباره واردات چرخ تولید متوقف شود. مردم می خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. مردم خدمت بی منت می خواهند، مردم دیپلماسی عزت مند را می خواهند نه دیپلماسی التماسی. مردم رئیسی جمهوری می خواهند که امتداد دولت آیت الله شهید باشد.
وی افزود: امید محرومان و مستضعفان نباید به نا امیدی تبدیل شود و همه این بایدها و نبایدها بسته به حضور و تصمیم بزرگ مردم ایران ست من امروز با عزمی راسخ ناشی از همراهی با بزرگ مرد تاریخ ایران و با هدف تداوم همه خیرات و برکات این فصل نو با همراهی خیر اندیشان و حامیان سید محرومان به میدان آمدم.اسماعیلی در ادامه گفت: تا دوره زیبای کامیابی های مردم ایران تداوم یابد. توازن و پویایی سیاست خارجی به خوبی ادامه پیدا کند و کشور به کانون اقتصاد و صنعت تبدیل شود و طرح های عمرانی به سرانجام برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در کشور جاری شود. وزیر فرهنگ در پایان گفت: شعار محوری دولت چهاردهم این است خدمت ادامه دارد. شاید اقتضای مصلحت اندیشی و عافیت طلبی سکوت بود اما ما از سیدابراهیم رئسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم بنده به عنوان نماینده جمعی از دوستان و همکاران رئیس جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه کارنامه خدت دارد، این پرچم را بر دوش گرفتم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات