سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۶۰۷۸۱

امیر صباحی‌فرد: واکنش ‌لحظه‌ای در برابر تهدیدات خواهیم داشت

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه واکنش ‌لحظه‌ای در برابر هرگونه تهدیدات خواهیم داشت، گفت: پیشرفت‌ها و توسعه پدافند هوایی ایران اسلامی در سال‌های گذشته بسیار شتابنده و جهشی بوده است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های تخصصی به ویژه در زمینه تولید و ساخت انواع پهپاد‌ها و رادار‌ها دستاورد‌های بسیار مهم و گران سنگی داشته که برای دوستان مایه مباهات و برای دشمنان باعث نگرانی است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی در پیشانی دفاعی کشور قرار دارد، افزود: این نیرو با دارا بودن انواع سامانه‌های پدافندی قابلیت واکنش به موقع و لحظه‌ای در برابر هرگونه تهدیدات احتمالی را دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد لازمه برقراری امنیت را برخورداری از نیروی انسانی آموزش دیده دانست و ادامه داد: اقتدار و بالندگی هر سازمانی به نحوه آموزش‌های آن سازمان وابسته است بنابراین همه فرماندهان باید در کنار انجام وظایف محوله نگرش به آموزش را به عنوان اولویت اول خود قرار دهند چون این موضوع موجب موفقیت ما در عرصه اجرای ماموریت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی از نیرو‌های موفق و گمنام در سطح نیرو‌های مسلح تشکیل شده است افزود: پدافند هوایی جلوه‌ای از قدرتمندی ایران اسلامی است که توانسته است در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به پیشرفت‌های مهم دست پیدا کند که امروز ایران و ایرانی به آن افتخار می‌کنند.

امیر سرتیپ صباحی فرد نقش خانواده در ارتش و حفظ و ارتقای توان رزمی نیرو‌ها را بسیار مهم و محوری برشمرد و گفت: موفقیت‌های نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف مرهون خانواده‌های این عزیزان است که با همراهی و همدلی همیشگی خود موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصه‌های مختلف می‌شوند.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات