سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۶۱۳۵۰

امیر صباحی‌فرد: در ساخت نیازمندی‌های پدافند خودکفا هستیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اکثر نیازمندی‌های صنعت پدافندی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کنیم و در این عرصه کاملا خودکفا هستیم.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش  به همراه امیر سرتیپ رستگاری مدیرعامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (صاایران)، با حضور در صنایع الکترونیک شیراز، از بخش‌های مختلف و جدیدترین دستاوردهای بخش دفاعی و پدافندی که با همت متخصصان داخلی ساخته شده و آماده بهره برداری است، بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از صنایع الکترونیک شیراز و همکاری‌های صمیمانه این صنعت با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافندهوایی گفت: تلاش شبانه‌روزی همه عزیزان ما در عرصه های مختلف دفاعی نشان از اقتدار کامل دفاعی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

وی افزود: به لطف خدا، سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی با همکاری سازمان‌ها و موسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت پدافندی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می کنند و در این عرصه کاملا خودکفا هستیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه امروز بحمدلله متخصصان ما در بومی‌سازی صنعت دفاعی توانسته‌اند تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند، اظهار داشت: دشمن در روزهای ابتدایی جنگ با شروع تهاجمی ناجوانمردانه قصد سرنگونی نظام نوپای اسلامی را داشت که با لطف خداوند و همت جوانان انقلابی، از آن دوران با سربلندی عبور کردیم و در شرایط حاضر نیز با دارا بودن تمامی الزامات پیشرفت یعنی ایمان به خدا، همت بلند، علم و فناوری، زیرساخت و سرمایه‌های ارزشمند انسانی، توانسته‌ایم با تکیه بر ظرفیت‌های گران‌سنگ بومی نیازهای کشور را برطرف کنیم.

ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ

امیر صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه بازدید از یگان های پدافندی مستقر در شیراز با حضور در حرم مطهر شاه چراغ به شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) ادای احترام کرد.

امیرسرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی با خرابکاری و توطئه تعدادی فریب‌خورده هرگز گزند نمی‌بیند، گفت: انسجام ملت کشورمان در برهه های مختلف خنثی کننده توطئه دشمنان است و تا زمانیکه وحدت، یکپارچگی و همدلی در بطن جامعه اسلامیمان جریان داشته باشد هرگونه خرابکاری راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه کارکنان متخصص پدافند هوایی بصورت شبانه روزی مرزهای هوایی کشورمان را رصد می‌کنند و کوچکترین تحرکات از دید غیورمندان پدافند پنهان نیست ابراز داشت: آرامش و آسودگی خاطر شهروندان ایران اسلامی اولویت نیروهای مسلح، ارتش و پدافندهوایی است.

سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: حضور هموطنانمان در عرصه های مختلف بویژه انتخابات و مشارکت های سیاسی یقینا خط بطلانی بر دسیسه های دشمنان این مرز و بوم است.

وی تاکید کرد: ایران و ایرانی هیچگاه تن به ذلت نمی دهد و در راه اعتلای کشور هر تلاش و کوششی را بکار می گیرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات