تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۶۰۹۳۴

بیانیه مقاومت عراق درباره عملیات مشترک با ارتش یمن

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه گفت که به همراه نیروهای مسلح یمن، عملیات مشترکی را علیه اهداف رژیم صهیونیستی انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه گفت که به همراه نیروهای مسلح یمن، عملیات مشترکی را علیه اهداف رژیم صهیونیستی انجام داده است.در این بیانیه آمده است که یک هدف حیاتی صهیونیست‌ها در شهر اشغالی «اشدود» را با موشک و یک هدف مهم اشغالگران در بندر «حیفا» با استفاده از پهپاد مورد اصابت قرار گرفتند.

بیانیه مقاومت عراق درباره عملیات مشترک با ارتش یمن

در این بیانیه ضمن تاکید بر تداوم عملیات علیه رژیم اشغالگر، آمده است که این حمله در حمایت از مردم نوار غزه در برابر نسل‌کشی آنها توسط صهیونیست‌ها انجام شده است.مقاومت عراق همچنین کلیپ ویدئویی از لحظه پرتاب موشک و هواپیمای بدون سرنشین برای عملیات علیه اشغالگران را منتشر کرد.ساعتی قبل بود که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: «ما عملیات نظامی ویژه‌ای در دریای سرخ با استفاده از قایق‌های بدون سرنشین علیه کشتی تیوتِر انجام دادیم». گروه مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز طی هفت ماه اخیر، بارها در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، با عملیات‌های پهپادی مختلف به اهداف مهم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی حمله کرده بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات