تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۶۳۹۲۶

عضو ارشد نُجَباء: ضربه ایران به اسرائیل حساب‌شده و تاثیرگذار خواهد بود

رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "السومریه"، آخرین مواضع مقاومت اسلامی عراق در خصوص تحولات منطقه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نُجَباء در ایران، شیخ «علی الاسدی» با تبیین آخرین بیانیه کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراقی مبنی بر اینکه هرگونه تعدی اشغالگران به ازسرگیری اقدامات مقاومت برای بیرون راندن آنان خواهد انجامید، تأکید کرد: همه گروه‌های مقاومت عراق اتفاق‌نظر دارند که آمریکا باید اخراج شود.

وی با انتقاد از انفعال و ناتوانی حاکمیت عراق در رسیدن به راه‌حلی برای مشکل حضور نیروهای بیگانه در خاک این کشور، خاطرنشان کرد: وزارت خارجه ما آمریکایی‌ها را دوست می‌پندارد؛ حال آن‌که ملت عراق آنها را دشمن تلقی می‌کند.

الاسدی گفت که ضربه اخیر به پایگاه "عین‌الاسد" توسط یکی از یگان‌های مقاومت عراقی به اشغالگران آمریکایی وارد شده که این گروه به‌دلیل برخی ملاحظات تاکتیکی، از پذیرش رسمی مسئولیت حمله خودداری کرده است.

عضو ارشد نُجَباء در پاسخ به سؤال مجری درباره نحوه فعالیت شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش با توجه به تهدیدهای موجود، تصریح کرد: او هدف اصلی دشمن در عراق است و همین باعث شده که تحرکاتش در سایه سلسله تدابیر امنیتی ادامه داشته باشد.

الاسدی همچنین درباره واکنش جمهوری اسلامی به ترور شهید هنیه در تهران، گفت: از نگاه ما، پاسخ ایران هم‌تراز با تجاوزی است که در خاکش صورت پذیرفته و بنابراین، ضربه‌ای حساب‌شده و تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در عملیات خونخواهی شهدای فلسطین و لبنان مشارکت خواهد داشت و حتی آمادگی کامل دارد که نیروهای خود را عازم غزه کند و در آنجا با اشغالگران بجنگد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات